Dero, brandul care este alături de români de mai bine de 50 de ani, își relansează în această toamnă întreaga gamă de produse. Ele se găsesc deja în magazin și pe lângă parfumul caracteristic, sunt însoțite de tot felul de surprize și premii prin prin campaniile promoționale derulate de către Dero în cadrul celor mai mari retaileri.

Odată cu relansarea portofoliului de produse, Dero lansează și o nouă campanie integrată, „DERO 2în1. E unul pentru doi!” și inițiază dialogul pe tema distribuirii treburilor casnice în familiile din România. Campania pornește de la rezultatele unui studiu comandat de brand și derulat pe un eșantion reprezentativ la nivel național în luna septembrie a acestui an. Conform studiului, majoritatea femeilor din România dedică peste 10 ore pe săptămână treburilor casnice, în timp ce majoritatea bărbaților dedică între 2 și 4 ore acelorași responsabilități. Potrivit aceluiași studiu, 65% dintre femei au declarat că le face plăcere să se ocupe de spălatul hainelor. Chiar dacă și-ar dori să împartă această responsabilitate cu partenerii lor, 47,1% dintre femeile din România declară că partenerii lor nu se implică mai mult în spălatul hainelor pentru că nu le place această responsabilitate, în timp ce 31,16% spun că partenerii lor consideră spălatul hainelor drept o treabă de gospodină.

Noua campanie a luat naștere din dorința de a le reaminti românilor importanța împărțirii treburilor casnice în cuplu, dar și pentru a le veni în ajutor femeilor. În contextul în care, de peste 50 de ani, Dero aduce prospețime în casele românilor și face din spălatul hainelor o activitate plăcută pentru femeile din România, noua campanie de comunicare aduce un nou mesaj: spălatul hainelor este o acțiune care poate și merită să fie realizată de ambii parteneri, astfel încât femeile să aibă mai mult timp liber pentru ele și cei dragi.

„Relansarea gamei de produse aduce și o nouă campanie de comunicare, care fundamentează misiunea Dero, cea de a susține visurile româncelor și inițiativele ce contribuie la dezvoltarea acestora. Dero consideră că spălatul hainelor este o acțiune care poate și merită să fie realizată de ambii parteneri. Dero, prin parfumurile sale încântătoare, face spălatul hainelor mai plăcut pentru toată lumea, așa că îi încurajăm și pe bărbați să încerce produsele noastre.”, a declarat Monica Tamaș, Senior Marketing Manager Laundry în cadrul Unilever South Central Europe.

Cu o tradiție de 50 de ani, Dero este o marcă românească modernă care a purtat dintotdeauna o mică parte din România în numele său – care provine de la „Detergent al României”. Lansat pe piața din România în 1966 ca produs al fabricii de detergenți din Ploiești, Dero a ajuns în timp să devină marcă sinonimă cu „detergentul”. Brandul Dero a fost achiziționat în anul 1995 de compania Unilever, moment care a marcat începerea procesului de inovație prin modernizarea produsului, a ambalajului și alinierea la standarde occidentale, dar totodată și păstrarea specificului 100% românesc.