La doar un an de la finalizarea achiziţiei SABMiller în Europa Centrală și de Est, japonezii de la Asahi au început să-şi producă berea pentru europeni în Italia, la fabrica Peroni din Padova. Marţi, Ursus Breweries a lansat deja Asahi Super Dry şi în România.

Deocamdată, fabrica din Italia este singura care produce berea Asahi pentru întreaga Europă. Rămâne de văzut dacă se va produce şi în România şi dacă da, când s-ar putea întâmpla acest lucru.

“În 1987, când s-a lansat în Japonia, a produs o revelaţie în categoria de bere datorită gustului unic şi mai ales datorită faptului că era uşor de băut şi se putea savura lângă orice tip de mâncare, chiar peşte sau fructe de mare, specifice culturii japoneze”, a declarat Cristina Gherman (foto mai jos), Global Brands Director, Ursus Breweries, cu ocazia lansării din România.

De atunci, Asahi Super Dry a devenit în scurt timp nu doar berea nr. 1 în Japonia, ci şi cea mai bine vândută bere japoneză din lume, fiind prezentă deja în circa 70 ţări.

Lansăm acum Asahi Super Dry în România în segmentul super premium. Acest tip complet nou de bere conţine şi un ingredient inedit – orezul, a adăugat Cristina Gherman.

Asahi Super Dry este primul produs din portofoliul Asahi Breweries Europe Ltd. lansat pe piața românească sub licența care completează portofoliul Ursus Breweries de mărci super premium.

Aceasta este o bere blondă nepasteurizată, produsă cu tehnologie japoneză. Pe langă ingredientele de bază, apă, malț, hamei și drojdie, Asahi Super Dry conține și orez.

Berea se distinge şi prin ambalajul cu eticheta argintie care conține simbolul Karakuchi, o pictogramă kanji care semnifică “dry taste”.

Noul sortiment este disponibil în lanțurile de comerț modern şi în variate locaţii din întreaga ţară, într-o variantă exclusivă de ambalaj – sticlă nereturnabilă de 330 ml.

Despre Ursus Breweries

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România și începând cu 31 martie 2017 este parte din Asahi Breweries Europe  Group. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Redd’s, Stejar, Azuga, Pilsner Urquell, St Stefanus și marca de cidru Kingswood.

Despre Asahi

Asahi Group Holdings este o afacere globală, cu operaţiuni în peste 100 de ţări din întreaga lume, în domenii precum producţia de bere, a băuturilor alcoolice, a băuturilor răcoritoare şi a produselor alimentare. În industria berii, Asahi deţine un portofoliu diversificat, care include mărcile simbol Asahi Super Dry, Peroni Nastro Azzurro şi Grolsch. În 31 martie 2017, Asahi Group Holdings Ltd. a finalizat achiziția fostelor operaţiuni de afaceri și mărci deţinute de SABMiller în Europa Centrală și de Est – care include afacerile din Republica Cehă, Republica Slovacă, Polonia, Ungaria și România și alte active conexe, inclusiv operaţiunile de export din Europa şi Coreea de Sud. Începând cu data de 1 aprilie 2017, noua companie funcţioneaza  sub numele de Asahi Breweries Europe Group (ABEG).