Lavazza, renumita companie italiană de cafea, alături de Coca-Cola HBC România, a lansat un nou centru de training în România, tocmai în clădirea unde are sediul Coca-Cola HBC, pe şoseaua București Nord, Nr. 10 (în Global City Business Park, Clădirea 02).

Centrul va oferi training specialiștilor în cafea, oferindu-le oportunitatea să cerceteze și să experimenteze rețete noi de cafea. Amintim aici că din octombrie, Coca-Cola HBC România  a devenit şi distribuitorul pe plan local al cafe­lei Lavazza, printr-un parteneriat semnat la nivel regio­nal cu producătorul italian de cafea.

Grupul Lavazza operează în prezent în peste 90 de ţări iar în nouă dintre acestea are subsidiare. În celelalte, printre care şi în România, este prezentă prin distribuitori.

„Acesta nu este un simplu coffee shop ci este un coffee concept store. România este o piață importantă pentru Lavazza. Având o rețea de centre de training în continuă dezvoltare în întreaga lume, astfel fiind cel mai mare laborator de cafea de acest gen din lume, ne-am propus să aducem cultura de cafea italiană de calitate premium Lavazza mai aproape de publicul din România”, a declarat Paola Autiero (foto mai sus), director de marketing Lavazza Europa de Est.

Cu peste 91%  din populația României de peste 18 ani consumatoare de cafea, deschiderea acestui centru este un alt pas în angajamentul familiei Lavazza de a răspândi cultura italiană a cafelei în România.

“Centrul de training ne oferă ocazia unică de a instrui barmanii și barista, în așa fel încât ei să dobândească toate subtilitățile artei de a face cafea, cât și de a-i pregăti pe membrii echipei Coca-Cola HBC România la standarde conforme cu așteptările clienților noștri”, a adăugat Mihaela Hoffman (foto mai sus), Marketing Manager al Coca-Cola HBC România.

Noul centru de training Lavazza va prezenta arta preparării cafelei, metode prin care boabele de cafea să-și păstreze calitatea intactă atât în momentul pregătirii băuturii, cât și în momentul în care este consumată.

Training Center Lavazza va oferi de asemenea cursuri pentru barista și profesioniști în domeniu printr-un program care îmbină degustarea de cafea, informații despre tot ce înseamnă cultivarea și apoi recoltarea boabelor de cafea, design al cafelei și arta latte-ului.

Situat în București, la sediul Coca-Cola HBC, centrul de training a fost construit în design italienesc și are toate funcționalitățile care există în oricare alt centru de training Lavazza din lume.

În fiecare an, aproximativ 2.000 de barmani și de barista își vor însuși toate subtilitățile artei preparării corecte a cafelei. În plus, se vor familiariza și cu programul Perfect Mix, în urma căruia vor învăța cum să creeze cocktail-uri de cea mai bună calitate.

Pe lângă echipamentul tehnic, centrul de training Lavazza mai are un avantaj: traineri locali bine instruiți, care se află în contact continuu cu centrul de training internațional Lavazza, cu sediul la Torino – recent certificat de SCA Specialty Coffee Association drept cel mai bun centru de training.

Cu peste 50 de astfel de centre la nivel mondial, aceasta este cea mai mare rețea de training de acest gen la nivel internațional. Aici experții lucrează cu pasiune și își exersează creativitatea pentru a crea cele mai inovatoare experiențe cu cafea.

În cadrul acestui eveniment, trainerii internaționali Lavazza vor prezenta o serie de specialități Lavazza printr-o sesiune ce exploatează unele dintre rețetele semnătură Lavazza, precum Coffee Caviar, Coffee Popcorn și Coffeetail.

În 2017, mai mult de 7.000 de cursuri au fost organizate de centrele de training Lavazza din întreaga lume, la care au luat parte aproape 40.000 de participanți. Aceștia s-au familiarizat cu arta pregătirii espresso-ului perfect, prin intermediul workshop-urilor și atelierelor de training, în cadrul evenimentelor sau diferitelor târguri.

Despre Grupul Lavazza

Înfiinţată în 1895 la Torino, compania Lavazza este deţinută de familia Lavazza de patru generaţii. Considerat unul dintre cei mai importanți prăjitori de cafea din lume, Grupul operează în prezent în peste 90 de ţări printr-o reţea vastă de subsidiare proprii şi distribuitori, exportând aproximativ 63% din producţia sa totală. Lavazza are aproape 3.000 de angajaţi  şi o cifră de afaceri ce depăşeşte 2 miliarde de euro (estimat pentru 2017).

Compania are peste 25 de ani de experienţă în producţia şi vânzarea de sisteme şi produse de cafea porţionată. Lavazza a fost prima companie italiană care a oferit sisteme de pregătit espresso cu capsule. Acum, Lavazza este prezentă în toate segmentele de business: cafea pentru acasă, segmentul away-from home şi segmentul serviciilor de cafea pentru medii profesionale.

În traseul de dezvoltare globală, grupul Lavazza a făcut achiziții strategice cum ar fi Carte Noire în Franța (2016), Merrild în Danemarca (2015), Kicking Horse Coffee în America de Nord (2017). Mai mult, în 2017 grupul și-a mărit rețeaua de distribuție prin achiziția Espresso Service Proximité din Franța și Nims în Italia.

Despre Coca-Cola HBC România

Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca-Cola, având vânzări de peste 2 miliarde de unități. Compania activează într-o zonă geografică extinsă, având operațiuni în 28 de țări, servind o populație de aproximativ 590 milioane de oameni. Coca-Cola HBC oferă o gamă variată de băuturi răcoritoare din categoria celor carbogazoase, sucuri, apă, energizante, ceaiuri și cafea.