Kinder Chocolate, o nouă identitate vizuală

Kinder Chocolate lansează o nouă imagine globală. Noua identitate vizuală se va regăsi pe mai mult de 500 de milioane de produse din lumea întreagă, făcând cunoscut noul simbol al curiozității în peste 60 de țări.
Prin această reînnoire globală, brandul se adaptează imaginii copiilor de astăzi, păstrând în același timp valorile tradiționale ale Kinder Chocolate. De peste 50 de ani, Kinder Chocolate este asociată cu atributele de încredere și calitate, două caracteristici cărora noua imagine le adaugă acum o notă modernă de curiozitate.
Kinder Chocolate a realizat un studiu extins care a implicat 6.800 de consumatori din șase țări pentru a identifica noua identitate vizuală a ciocolatei cunoscute în toată lumea. Cercetarea a identificat modalități prin care marca poate reprezenta copiii de astăzi într-o manieră modernă, prin trăsături simple și jucăușe. De exemplu, copiilor de astăzi le place să vadă reprezentări ale spiritului lor îndrăzneț, deoarece acest lucru îi ajută să se dezvolte. Această descoperire a devenit o motivație cheie pentru schimbarea și dezvoltarea noii identități vizuale Kinder.
Următoarea etapă a fost să ne asigurăm că spiritul explorator și bucuria jocului sunt integrate în esența brandului. Deoarece jocul este un aspect fundamental al educației și dezvoltării copiilor, Kinder a decis să-l proiecteze în noua identitate vizuală, păstrând în același timp elementele iconice și atemporale care definesc brandul, precum paharul cu lapte.
Despre Kinder
Vândut în prezent în 125 de țări, brandul Kinder oferă o gamă variată de produse, de la batoane de ciocolată la figurine de ciocolată pline cu surprize.
Despre Grupul Ferrero
Grupul Ferrero a început în Alba şi branduri precum Nutella®, Kinder®, Ferrero Rocher® și Tic Tac®.
No related posts.