Retailerul de parfumerie și cosmetice Douglas România redeschide magazinul flagship din Băneasa Shopping City după un proces complex de renovare. Douglas are în plan extinderea rețelei locale cu încă două magazine fizice până la finalului anului 2019.
Inaugurat în aprilie 2008, magazinul de 400 de metri pătrați din Băneasa este unul dintre cele mai mari din România ca suprafață.
După renovare, magazinul alocă un spațiu mai generos prezentării și testării produselor precum și o gamă extinsă de produse.
„După transformare, magazinul nostru flaghship din București oferă clienților o experiență de cumpărare completă prin branduri de top, produse exclusive și servicii de specialitate”, a declarat Lavinia Ivas, Country Manager Douglas România.
Alături de investițiile pentru modernizarea aspectului magazinelor și dezvoltarea de noi servicii, Douglas are în plan extinderea rețelei locale cu încă două magazine fizice până la finalului anului 2019. Lavinia Ivas explică „Magazinele fizice joacă un rol strategic în afacerea noastră și vom continua să investim în extinderea rețelei în ritmul a două-trei deschideri anual.”
De la intrarea pe piața locală în 2007, Douglas operează 27 magazine fizice în 14 orașe și un magazin online. Până la finalul anului, Douglas vizează extinderea rețelei de magazine fizice la 29. În primul trimestru (octombrie-decembrie) al anului fiscal 2018/2019, Douglas Group a raportat vânzări în creștere cu 7,2%, până la 1,2 miliarde de euro, comparativ cu anul precedent, și a atins cele mai mari vânzări trimestriale din istoria companiei.
Despre Douglas
Douglas este unul dintre principalii retaileri europeni din segmentul de parfumerie și cosmetice, cu aproximativ 2.400 de parfumerii și magazine online, în 21 țări europene. În anul financiar 2017/18, compania a realizat vânzări de 3,3 miliarde de euro. Douglas are un portofoliu de aproximativ 38.000 de produse de înaltă calitate în domeniile parfumerie, cosmetice și îngrijirea pielii, precum și suplimente alimentare și accesorii.