Brandul italian de îmbrăcăminte MOTIVI, parte a retailerului de modă Miroglio Fashion din Italia, își întărește poziția pe piața din România prin deschiderea unui nou magazin în Timișoara, care se adaugă rețelei de 15 unităţi deținute în prezent. Italienii au intrat pe piaţa locală în anul 2004 şi se pregătesc de noi deschideri şi relocări în acest an.
“România este una dintre piețele regionale importante pentru Miroglio Fashion, alături de Rusia și Italia. Este unul dintre motivele pentru care dorim să ne intensificăm activitatea prin deschiderea de noi magazine”, a declarat Luigi Ferraro, International development Manager al Miroglio Fashion SRL, Italia.
Magazinul din Timișoara din centrul comercial Shopping City se deschide în urma unei investiții de aproximativ 180.000 de euro. Până la mijlocul lunii septembrie 2016, MOTIVI are în plan deschiderea altor noi unităţi în țară.
Următorul pas va fi redeschiderea, în a doua jumătate a lunii aprilie, a magazinului deținut în centrul comercial Iulius Mall din Cluj, în urma finalizării procesului de relocare și renovare.
Pe lângă aceste acțiuni, Miroglio Fashion are în plan deschiderea unui magazin online și creșterea numărului de unităţi în sistem de franciză, ca parte a procesului de expansiune în România.
Consolidarea poziției în regiune se va face şi prin redeschiderea magazinului din Bulgaria și prin introducerea unor noi brand-uri în magazinul MOTIVI din Republica Moldova (Chișinău).
În prezent, brandul are 15 magazine în țară, dintre care 13 proprietate și două francize (București, Timișoara, Constanța, Cluj-Napoca, Iași, Suceava, Bacău, Arad, Ploiești, Pitești, Târgu-Mureș). Reţeaua are 90 de angajați și urmează să se extindă în continuare prin deschiderea unor magazine noi sau prin relocări.
Lanțul de magazine de îmbrăcăminte MOTIVI deține peste 400 de unități în 32 de țări și a fost creat în 1993 ca un brand de modă dezvoltat sub conceptul de fast fashion.
Brandul MOTIVI face parte din Miroglio Fashion, unul dintre retailerii importanți de fashion din Italia. Miroglio a pornit în 1884 ca magazin de textile în orașul Alba din nordul Italiei iar în prezent, compania a crescut la o rețea de 1.300 de magazine mono-brand în întreaga Europă dar și pe celelalte continente.