Prima zonă inaugurată e pe o suprafaţă de peste 3.000 mp, unde e Lacul Noua din Braşov, şi unde Ciucaş a construit 18 foişoare, 52 de seturi de mese plus scaune dar şi 20 de grătare în plus faţă de vetrele existente deja, a declarat Andrei Mihăilă-Crăciun, Senior Brand Manager Ciucaș pentru Retailers.ro.
Tot în Braşov, care este, de altfel, orașul în care s-a născut brandul Ciucaș, este gata şi zona amenajată de la Pietrele lui Solomon. În total, în acest an, Ciucaş investeşte în 5 locuri de relaxare în 4 județe din țară, iar după Brașov va continua în: Prahova (Valea Doftanei), Iași (C.A.Rosetti) și Galați (Gârboavele).
Una dintre ideile de la care a început Ciucaş aceste proiecte este aceea că dacă oamenii găsesc ceva amenajat, nu se mai duc la picnic în pădure în locuri neamenajate, unde există riscul să lase în urmă eventuale pagube.
Zone renovate sau construite de la zero
Revenind la zona Lacul Noua din Braşov, această zonă e renovată pe locul unui proiect pilot privat, dezvoltat tot de Ciucaş, în urmă cu opt ani.
La acea vreme, din perioada când intra în vigoare legea picnicului, Ciucaş a început un proiect pilot în acest sens, pentru a construi o zonă de relaxare.
Acum, proiectul de la Lacul Noua este renovat, la fel cum vor fi şi alte proiecte începute tot de Ciucaş în urmă cu câţiva ani. Există însă şi proiecte care vor fi construite de la zero, cum e cel de la Valea Doftanei, au declarat reprezentanți ai Ursus Breweries pentru Retailers.ro.
„Este o mândrie pentru mine și colega mea, Cristina Nițu-Mic, Junior Brand Manager Ciucaș, să ne implicăm prin acest proiect în comunități și să schimbăm în mai bine viața românilor pe termen lung, protejând în același timp natura”, a spus Andrei Mihăilă-Crăciun (foto centru, mai sus).
Despre Ciucaş
Fabrica de bere Ciucaş de la marginea Braşovului este una de top în Europa, foloseşte apa din munţii Ciucaş şi are de 270 de angajaţi. De altfel, marca de bere Ciucaş este în topul vânzărilor de bere în România şi are în spate o tradiţie de 127 de ani.
Marca Ciucaş este parte a Ursus Breweries, acesta din urmă fiind cel mai mare producător de bere din România, cu peste 1.400 de angajaţi în cele trei fabrici din Buzău, Timişoara şi Braşov, număr în care sunt incluşi şi angajaţii de la micro-beraria din Cluj-Napoca.
Despre Ursus Breweries
Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, Grolsch, St. Stefanus, Meantime, Azuga Nepasteurizată, Stejar și marca de cidru Kingswood.
Despre Asahi
Asahi Group Holdings este o afacere globală, cu operaţiuni în peste 100 de ţări din întreaga lume, în domenii precum producţia de bere, a băuturilor alcoolice, a băuturilor răcoritoare şi a produselor alimentare. În industria berii, Asahi deţine un portofoliu diversificat, care include mărcile simbol Asahi Super Dry, Peroni Nastro Azzurro şi Grolsch. În 31 martie 2017, Asahi Group Holdings Ltd. a finalizat achiziția fostelor operaţiuni de afaceri și mărci deţinute de SABMiller în Europa Centrală și de Est – care include afacerile din Republica Cehă, Republica Slovacă, Polonia, Ungaria și România și alte active conexe, inclusiv operaţiunile de export din Europa şi Coreea de Sud. Începând cu data de 1 aprilie 2017, noua companie funcţioneaza sub numele de Asahi Breweries Europe Group (ABEG).