Rețeaua LaDoiPași, dezvoltată de retailerul METRO Cash & Carry, a atins în luna septembrie pragul de 1.000 de magazine la nivel național. Retailerul vrea să își dubleze numărul de unități până în 2023.

Unitatea cu numărul 1.000 se află în București, pe Sos. București-Magurele nr. 49C.

În ultimele 6 luni au fost inaugurate peste 200 de magazine în rețeaua LaDoiPași, atât în urban, cât și în zonele rurale. Acestea au un spațiu de vânzare cuprins între 60 și 200 de mp și o gamă de până la 6000 de produse.

„Primele 1000 de magazine LaDoiPași reprezintă un efort comun depus atât de parteneri, cât și de colegii noștri. (…) Vom continua expansiunea la nivel național”, a declarat Irinel Popescu, șef departament retail la METRO Cash & Carry România.

În total, din 2017, când METRO a repoziționat rețeaua de magazine LaDoiPași ca franciză soft, și până în prezent, au fost remodelate în linie cu noul concept peste 100 magazine și au fost deschise aproximativ 600 de noi unități comerciale. În prezent, 40% dintre magazinele LaDoiPași sunt poziționate în sudul țării, 30% în nord, respectiv 30% în vest.

Franciza LaDoiPași este dedicată proprietarilor locali de magazine independente care doresc să își dezvolte afacerea în comunitatea din care fac parte.

Despre rețeaua LaDoiPași

LaDoiPași este un lanț de magazine de proximitate, înființat în 2012 de către METRO Cash & Carry România.

METRO operează în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajaţi la nivel mondial. În anul financiar 2016/2017, METRO a înregistrat vânzări de aproximativ 37 miliarde de euro.

METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România: 5 centre în Bucureşti, câte două centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.