Mega Image lansează „Bun de Tot”, o nouă marcă proprie care include o gamă de produse proaspete din carne de pui provenită de la producători locali. Produsele pot fi deja cumpărate din magazinele Mega Image și Shop&Go din toată țara, la zonele refrigerate dedicate.
Printr-o gamă completă de 13 produse proaspete din carne provenită de la pui crescuți la sol și hrăniți exclusiv cu furaje naturale în ferme românești, „Bun de Tot” este soluția simplă pentru mese cu preparate gustoase și sănătoase.
„Produsele din gama „Bun de Tot” asigură un nivel ridicat de control și calitate prin procesul de creștere a păsărilor din surse sigure, în ferme locale și ne permit să păstrăm un preț accesibil pentru o categorie de carne de bază în alimentația de zi cu zi”, a declarat Mircea Moga, CEO Mega Image.
Segmentul de produse ambalate din carne proaspătă de pui reprezintă categoria cu cea mai mare pondere în vânzările nete și un profit per unitate de vânzare ce depășește performanța produselor din carne de porc. De asemenea, consumul de carne pe piața de retail din România are un procentaj ridicat, carnea de pui fiind lider pe acest segment. Astfel, produsele din gama „Bun de Tot” răspund nevoilor consumatorilor pentru produse proaspete provenite din surse locale sigure.
Despre Mega Image
Fondat în 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 706 de magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara, Bacău, Iași şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești.
Mega Image face parte din Ahold Delhaize Group, retailer internaţional ce operează în prezent pe trei continente.