KFC România a lansat serialul online SOCIAL ME, despre diferența dintre persoana pe care o construim în social media și persoana din viața reală. SOCIAL ME este un studiu de caz despre ceea ce se întâmplă atunci când tinerii se lasă conduși de goana după like-uri.

Serialul este deja disponibil pe canalele oficiale de social media ale KFC în România: Facebook, YouTube şi Instagram şi este construit pornind de la filosofia locală a brandului: Fii pe bune, nu perfect!

KFC, un brand care luptă pentru a fi pe bune, nu perfect, a transpus acest comportament într-un serial-manifest pentru a transmite un mesaj: de ce să fii altcineva pentru like-uri? De ce să cedezi presiunii sociale de a avea o viață perfectă pe net? De ce să nu fii #pebune?

Odată cu SOCIAL ME, KFC România inaugurează și un nou concept-platformă pentru canalele sale de social media: KFC Social Entertainment Channel. Acesta este spațiul virtual în care consumatorii pot găsi mereu ceva nou și interesant, atât din punct de vedere al tipului de conținut, cât și din punct de vedere al informațiilor cu privire la produsele KFC. Obiectivul acestei transformări este acela de a crea o comunitate unde oamenii vin pentru divertisment, conținut de calitate și pentru inspirație.

„Am simțit că este momentul să facem o schimbare, mai ales în contextul în care Facebook transformă ceea ce cunoaștem ca fiind un canal de comunicare într-un canal de entertainment. Deci, noi provocări pentru creatorii de conținut.”, a spus Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group.

“Acest serial nu este un manifest împotriva social media sau împotriva like-urilor, ci împotriva presiunii de a fi perfecți. SOCIAL ME și platforma KFC Social Entertainment Channel sunt două mișcări puternice din partea unui brand din România – prin intermediul cărora se face tranziția de la publicitate tradițională la entertainment original.”, a menționat Mihai Vasile, scenarist SOCIAL ME.

Despre Sphera Franchise Group

Sphera Franchise Group S.A. este cel mai mare grup din industria de food service din România şi deţine companiile care operează în sistem de masterfranciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell.

În România, lanţul de restaurante KFC numără 72 de restaurante atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum Timişoara, Arad, Botoşani, Cluj-Napoca, Oradea, Suceava, Piteşti sau Braşov. De asemenea, KFC România operează două restaurante la Chişinău, Republica Moldova și patru în Italia.