O nouă campanie Kaufland România

Kaufland România a lansat campania inspirațională ABC-ul pentru o viață deplină, prin care promovează și propune românilor un stil de viață responsabil, conștient și mai atent, fie că e vorba de propria persoană, familie, cei din jur sau față de mediul înconjurător.
Pentru a exprima noul stil de viață, Kaufland a creat abecedarul unui limbaj special.
Campania transformă produsele din magazin în surse de inspirație pentru o viață deplină. Pentru fiecare literă a alfabetului, Kaufland a asociat produselor câte un principiu al noului stil de viață.
,,A-ul îți amintește să bei mai multă apă și să alergi, pentru un tonus mai bun”, a exemplificat Alina Golopența, Director Marketing Kaufland România.
„Ne dorim să inspirăm românii cu idei de a aplica acest stil în viața de zi cu zi și să înțeleagă că este ușor să începi de azi să fii responsabil – cu tine, cu cei din jur sau față de mediul înconjurător.
Am lansat tot mai multe programe în magazine care să îi sprijine, de exemplu, să adopte un comportament eco, așa cum e rețeaua de automate de reciclare a ambalajelor din magazine sau rețeaua de grădini urbane Grădinescu”, a declarat Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs Kaufland România.
Despre Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine în 7 țări și o rețea de 119 magazine în România.
Kaufland este a treia cea mai puternică companie din economia României, cu o cifră de afaceri de 10,09 miliarde lei (2.24 miliarde euro, la curs valutar 4,5 lei/euro) și rămâne liderul pieței de retail din România.
Peste 15.000 de români lucrau la Kaufland, în medie, de-a lungul anului trecut (+ 7% față de 2016).
Pentru anul 2018, Kaufland a dublat bugetul de investiții în expansiune și modernizare, la peste 200 de milioane de euro, expansiunea pe acest an însemnând şi deschiderea a 10 noi magazine, inclusiv în orașe de dimensiuni mici.
No related posts.