Kaufland România lansează Mâncarea bună este – noua platformă de comunicare prin care își propune să inspire românii să descopere și să experimenteze toate trăirile asociate cu o mâncare bună.

Cu ocazia campaniei, Kaufland pune la dispoziție clienților pe platforma sa online o colecție de elemente utile, educative sau inspiraționale, care redefinesc rolul mâncării de zi cu zi și oferă idei care pot transforma orice masă într-una cu adevărat bună. De exemplu, cei interesați pot găsi pe www.kaufland.ro rețete, informații de tipul „știați că” despre alimente, sfaturi și chiar jocuri pentru zilele când cei mici sunt la masă. Toate acestea au rolul de a completa experiența unei mese bune și pot deveni o resursă excelentă pentru inspirație zilnică.

Inițiativa pornește de la ideea că mâncarea bună înseamnă pentru fiecare altceva – prospețime, calitate, varietate, gust. Însă mâncarea bună nu are o singură definiție, este mult mai mult: este emoție și ceea ce ne aduce împreună. Este tradiție, bucurie, pasiune, copilărie, încântare sau descoperire.

„Mâncarea bună poate să însemne un prânz alături de prieteni, masa în familie sau un răsfăț la final de zi. Dar mâncarea este și imaginație, echilibru, acasă sau iubire. De aceea, am creat o platformă de comunicare prin intermediul căreia să oferim românilor și mai multă inspirație. Ne dorim să le răsplătim loialitatea și să le oferim toate ingredientele pentru ca <<mâncarea bună>> să însemne mult mai mult”, a declarat Alina Golopența, Director Marketing, Kaufland România.

Noua campanie va avea ca endorseri trei dintre cei mai celebri Chefi, care vor comunica diferite teme culinare pornind de la propriile definiții ale mâncării bune. Astfel, Chef Frank Oehler (foto stânga, mai sus) – ce deține o stea Michelin – va prezenta preparate din diferite zone geografice, într-o călătorie spre influențe culinare etnice, ca parte a săptămânilor tematice ce vor fi inaugurate în Kaufland, cum ar fi cele pentru Franța sau Italia, Mexic sau Grecia.

Chef Samuel le Torriellec (foto stânga, mai sus), pasionat de fine dining, va promova produsele marcă proprie Exquisit – sortimentul de delicatese disponibil exclusiv în Kaufland, iar Chef Foa (foto dreapta, mai jos) va inspira clienții Kaufland cu rețete specifice pentru festivalurile de street food.

Campania va avea o expunere 360 de grade și va cuprinde spoturi TV, vizibilitate outdoor și în magazine, evenimente, radio și digital.

Prin intermediul acestei campanii Kaufland România continuă misiunea de a face viața românilor mai bună, prin calitatea produselor, varietate și prețuri avantajoase. Dacă platforma de comunicare din anul 2018 a fost centrată pe „ABC-ul pentru o viață deplină”, anul acesta Kaufland își propune să arate că mâncarea este mai mult decât alimentație. Mâncarea bună înseamnă experiențe și emoții dintre cele mai diverse.

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.270 de magazine în 7 țări și o rețea de 122 de magazine în România.