Rebrandingul Tazz în Wolt s-a încheiat cu succes. Urmează noi angajări

După ce în ianuarie 2025, autoritățile competente au aprobat tranzacția, din 14 ianuarie 2025, vechea companie Tazz se numește Wolt România. Pasul următor, până în 6 mai, a fost partea de integrare, de “rebranding, care a costat… milioane de euro”, a declarat Alin Șerban, General Manager, Wolt România, răspunzând unei întrebări din partea retailers.ro.
La partea de integrare, de rebranding, au fost implicați peste 150 de persoane din Tazz și circa 100 de persoane din Wolt. Partea de tech de la Tazz s-a transferat în Wolt. “Probabil că pentru Wolt o să putem face un nou tech hub în România, în afară de cele din Berlin și Helsinki, ceea ce, din nou, demonstrează valoarea IT-ului românesc”, a spus Alin Șerban.
“Așa cum arată lucrurile acum, cu siguranță într-un timp relativ scurt o să putem să angajăm oameni noi, să creștem echipa existentă, plus oamenii noi care să vină să lucreze pentru proiectele Wolt”, a mai spus Alin Șerban. În prezent, în echipă sunt 70 de IT-iști și developeri.
Pe partea de suport clienți, Wolt are în prezent 300 de angajați care lucrează hibrid, dar compania are de gând să mai recruteze încă 100 de persoane.
Acesta a mai subliniat că achiziția Tazz de către Wolt fost prima achiziție propriu-zisă pe care a făcut-o Wolt, pentru că de obicei nu cumpărau companii deja formate ci dezvoltau companii greenfield, adică de la zero.
Dar chiar și așa, cu o companie deja formată, dar formată… pe stilul Wolt, rebrandingul nu a fost tocmai ușor, nu s-a făcut chiar peste noapte. “Imaginați-vă că avem, să spunem, zece mii de restaurante în toată țara care lucrează cu anumite tablete și pe respectivele tablete am făcut din nou username și login, pentru a se loga pe noua aplicație Wolt, o treabă care chiar dacă părea la început foarte simplă, a luat totuși ceva timp, de asemenea, am schimbat în foarte scurt timp hainele curierilor, gențile acestora și multe altele”, a mai adăugat directorul citat.
Wolt a lansat orașele pe rând, au început cu Aradul (o primă experiență din care au avut multe de învățat) și îc câteva luni au ajuns la 34 de oraşe din urbanul mare acum şi au peste 10.000 de locaţii partenere.
Nimic nu se pierde
Utilizatorii pot descărca noua aplicație Wolt folosind adresa de e-mail sau numărul de telefon existente. Unele detalii ale contului – cum ar fi adresele salvate, metodele de plată și beneficiile active, inclusiv abonamentul eMAG Genius – vor rămâne valabile. Istoricul comenzilor nu va fi transferat automat, dar utilizatorii sunt încurajați să își transfere contul și să descopere noile funcționalități ale aplicației Wolt. Astfel, clienții au acum acces la:
Pentru comercianți, Wolt deschide noi oportunități de creștere, oferind acces la o bază mare și activă de clienți, instrumente promoționale puternice, procese simplificate, analize de performanță și asistență 24/7, în limba locală. Viziunea companiei este susținerea unei afaceri globale durabile bazată pe comerțul local.
Curierii parteneri își vor putea continua activitatea conform propriilor termeni, beneficiind de funcționalități menite să le ofere sprijin și recunoaștere, inclusiv instrumente avansate de rutare și o comunicare transparentă. Experiența globală a Wolt în construirea unor comunități solide de curieri va contribui la consolidarea operațiunilor la nivel local.
Mai multe informații despre istoricul Wolt, puteți regăsi aici.
Despre Wolt
Wolt este o platformă de comerț local cu sediul în Helsinki, având misiunea de a crea tehnologie care aduce bucurie, simplitate și oportunități cartierelor lumii. Wolt conectează persoanele care doresc să comande mâncare, alimente și alte bunuri cu persoane interesate să le vândă și să le livreze. Pentru a facilita acest lucru, Wolt dezvoltă în permanență o gamă largă de tehnologii, de la soluții de logistică la software de retail și soluții financiare, precum și gestionarea propriilor magazine alimentare sub brandul Wolt Market. Wolt a fost fondată în 2014 și și-a unit forțele cu DoorDash în 2022. Împreună, DoorDash și Wolt operează astăzi în peste 30 de țări.