Retailerul de IT, electronice si electrocasnice eMAG a deschis la Brasov un nou showroom cu o suprafata de 350 mp, showroom ce face face parte din strategia companiei de crestere a ratei de conversie a vizitatorilor care se informeaza in online, dar prefera inca testarea si achizitia din magazinele traditionale.

“Este esential sa fim prezenti si local in tara, prin showroom-uri in care clientul sa poata vedea produsele pe care le doreste sau de unde sa ridice comenzile plasate deja online. Exista inca multi clienti care se informeaza online, dar prefera sa cumpere din magazine”, a declarat Lucia Ciuca, director de marketing al eMAG. Alegerea localitatii s-a datorat numarului mare de brasoveni  clienti eMAG si a capacitatii lor de cumparare.

Lansarea noii investitii de aproximativ 50.000 de euro  situata pe Strada Titulescu se adauga punctelor fizice de vanzare si prezentare din Bucuresti, Iasi, Timisoara, Craiova, Constanta, Cluj si Ploiesti, cel mai mare fiind in Bucuresti cu o suprafata de 1.300 mp.