Compania  Metro Cash & Carry Romania continua demersul de sustinere a producatorilor autohtoni prin programul numit „Bunatati din Romania”. Programul beneficiaza de sustinerea Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale si vizeaza incurajarea consumului de produse romanesti prin realizarea de parteneriate cu producatorii romani.

In program participa producatori autohtoni care acopera diverse categorii de produse: peste, carne, preparate din carne, lactate, branzeturi, legume si fructe, paine si produse de panificatie, vinuri, dar si conserve. Conditia principala pentru participarea la program este respectarea standardelor de calitate impuse de METRO Romania, precum si utilizarea unor procese care pot asigura trasabilitatea produselor.

„Bunatati din Romania” continua directia initiata de programul „De-ale noastre”, primul program de sustinere a producatorilor locali de legume marca METRO Romania.

„Alaturi de legumele autentice „De-ale noastre”, proiectul Bunatati din Romania completeaza oferta de produse romanesti disponibile in METRO Cash & Carry Romania, atingand astfel aproximativ 75% din totalul sortimentului comercializat pentru categoriile de produse mentionate ( 4.000 articole din total sortiment romanesc)”, a declarat Anca Vizireanu, director cumparari produse alimentare METRO Cash & Carry Romania.