Black Friday a constituit o adevarata proba de rezistenta atat pentru magazinele participante datorita afluxului mare de cumparatori, cat si pentru clientii care au intampinat dificultati in accesarea site-urilor p cu reduceri.

Intervalul de varf al discutiilor din mediul online a fost situat intre orele 23.00 (22 noiembrie)  si 01.00 (23 noiembrie 2012), potrivit Ze list care a realizat monitorizarea evenimentului in mediul online. Potrivit acestuia, Black Friday a fost cel mai poluar eveniment in mediul online din randul evenimentelor comerciale din anul acesta.

Black Friday a fost mentionat de 12.350 de ori in ultimele 24 de ore  si a inregistrat un numar de vizualizari estimate de aproximativ 24 de milioane. Facebook a constituit canalul preferat de discutii, depasind din acest punct de vedere atat presa, cat si celelalte canale social media insumate.

Anul 2012 a fost un an mai intens pentru cumparaturile online de Black Friday, atat la nivelul vanzarilor, cat si ca popularitate. Black Friday a avut de peste trei ori mai multe aparitii in mediul online in 2012 decat in 2011.

Ze List a realizat si topul magazinelor electrocasnice din punct de vedere al popularitatii care arata astfel:

  1. eMag
  2. Altex
  3. Flanco