Asteptarile Unilever pentru urmatorii zece ani

“Perioada de crestere economica lenta din Europa va dura cel putin zece ani si nu vad o schimbare in aceasta privinta. Daca te afli in fruntea unei afaceri precum cea pe care o conduc eu si nu te pregatesti pentru asa ceva, atunci te pacalesti singur. Sper, spre binele Europei, sa ma insel, dar chiar si intr-un astfel de caz vom fi mai bine pozitionati. Este important sa privesti realitatea drept in fata”, a declarat Polman, intr-un interviu potrivit Bloomberg.
Declinul increderii consumatorilor in SUA “ingrijoreaza lumea”, iar recupererea celei mai mari economii a lumii va fi temperata, cu un avans anual al PIB de 2% daca Statele Unite “au noroc”, a adaugat el.
In acest context grupul anglo-olandez s-a adaptat prin reducerea costurilor, extinderea pe piete emergente, precum Indonezia, si introducerea unor branduri mai ieftine, a declarat Polman.
Unilever genereaza aproximativ 16% din vanzarile anuale de 50 de miliarde de euro in SUA si circa 25% in Europa, potrivit unor estimari ale analistilor Berenberg Bank si RBC Capital Markets.
No related posts.