Aflata intr-o continua dezvoltare, gama bauturilor energizante isi diversifica marcile producatoare, iar concurenta devine tot mai acerba, dominatia brandurilor internationale pierzand teren in fata pretului mai mic oferit de producatorii romani.

Si marii retaileri de pe piata din Romania s-au implicat in a aduce pe rafturile hipermarketurilor energizante create sub sigla marcilor propri, fapt ce a condus la cresterea numarului de competitori, si evident, la scaderea pragului pretului la aceasta gama.

Astfel, la Carrefour intalnim noua marca proprie Carrefour Discount si la raionul de bauturi energizante.

Cora se alatura categoriei cu energizantul Winny, oferit in varianta de 250 ml la doza, PET de 500 ml si PET de 1 l. Nu demult, pe rafturile  hipermarketurilor Cora se gaseau si variantele Cora bautura energizanta 380V,  light si cola, toate produse in Ungaria. Vanzarea retelei maghiare ce se ocupa cu fabricarea energizantelor sub brandul Cora a afectat serios rentabilitatea acestora, motiv pentru care acestea au fost scoase de pe piata.

In urma vanzarii Real catre Auchan, energizantul Tip-Wild Lion marca proprie Real are zilele numarate si se mai poate gasi doar in stocurile unitatilor.