Importatorul si distribuitorul de obiecte sanitare de lux, Senso Ambiente, a anuntat o crestere a cifrei de afaceri in 2012 cu 40% fata de anul anterior, ajungand la 1,9 milioane de euro. Consumatorul are in medie un buget de 2.000-3.000 de euro.
„Vorbim despre o zona de piata atipica, unde designul produselor este extrem de important iar investitiile clientilor sunt emotionale intr-un procent de peste 80%, restul fiind legat de necesitatile de functionalitate. Asta inseamna ca segmentul consumatorilor casnici si in concluzie si cel al specialistilor ( in special arhitecti ) nu numai ca nu vor inceta sa cumpere, dar si ca peste 10-15% dintre acestia se vor orienta catre produse high-end unde pretul este determinat de designul deosebit”, a declarat Virgil Lixandru, director de marketing si vanzari al companiei.
Potrivit acestuia consumatorul de obiecte sanitare premium al anului 2012 a avut in medie un buget situat intre 2.000 si 3.000 de euro pentru reamenajarea unei bai. A existat insa si un procent de aproximativ 10%- 15% dintre consumatori, ce au ales produsele high-end cu bugete per baie/obiecte sanitare pornind de la 7.000 de euro.
Cea mai importanta marca a anului 2012 a importatorului a fost Hansgrohe cu un procent de 32% din cifra de afaceri, urmata de Geberit cu 20%, Ideal Standard si Duravit cu 15% fiecare si Zhender cu 7%. Ca pondere a vanzarilor, specialistii companiei apreciaza ca Bucurestiul a reprezentat aproximativ 40%, restul de 60% impartindu-se in ordine intre urmatoarele orase: Cluj, Brasov, Constanta, Craiova, Pitesti, Ploiesti,Timisoara, Iasi, Arad, Baia Mare, Sibiu, Bacau, Targu Mures si Focsani.
Valuable information. Fortunate me I found your site by chance, and I am surprised why this accident did not came about in advance! I bookmarked it.