Retailerul online de produse home&deco Vivre a ajuns la numai 18 luni de la infiintare sa inregistreze vanzari lunare de peste 1 milion de euro, o contributie semnificativa la cresterea accelerata reprezentand-o extinderile regionale realizate in 2013 in Bulgaria si Ungaria. In luna ianuarie a anului viitor, Vivre va continua valul de extindere regionala prin lansarea in Croatia.

“Anul 2013 a fost un an intens, marcat de o dezvoltare locala consistenta si de extinderi regionale. Volumul vanzarilor a crescut in acest an de sapte ori, ne-am lansat in alte doua tari si avem in acest moment o echipa de peste 90 de angajati. Anul viitor vom continua planul de extindere regionala si vom incepe in ianuarie cu lansarea in Croatia”, a declarat Monica Cadogan, director general Vivre.

Modelul Vivre este unul de private sales (vanzari private), in care utilizatorii se inregistreaza pe site si au acces la promotii limitate ca timp si preturi reduse pana la 50%. Retailerul are in acest moment 700.000 de membrii in cele trei tari in care se afla (Romania, Bulgaria si Ungaria), estimand pentru 2014 o dublare a numarului de abonati.

Vivre  estimeaza ca va atinge pana la sfarsitul acestui an o cifra de afaceri consolidata de 7 milioane de euro.