Retailerul Meli Melo Paris prezent pe piata de retail de bijuterii si accesorii fashion, a inregistrat anul trecut o crestere de circa 10% a cifrei de afaceri, pana la 8,25 milioane de euro. Majorarea cifrei de afaceri a fost sustinuta de inaugurarea de noi magazine, la acest moment acesta detinand 41 de unitati.

In magazinele Meli Melo Paris cele mai cumparate produse sunt gentile, similare proportional ca vanzare cu bijuteriile fantezie (coliere, cercei, bratari, inele), urmate de accesoriile de par si alte produse existente in oferta (esarfe, ceasuri, bijuterii din argint, otel sau placate cu aur).

Compania precizeaza ca cele mai mari vanzari sunt inregistrate in lunile de vara si in preajma sarbatorilor de iarna, dar si de Martisor.

Pentru acest an compania mizeaza pe mentinerea cifrei de afaceri la nivelul celei inregistrate in 2012 si are in plan realizarea de noi investitii in extinderea retelei atat la nivel local, cat si international.