Care sunt brandurile in care cred romanii?

Reader’s Digest a anuntat rezultatele celei de a opta editii a studiului Trusted Brands 2013 in Romania. Rezultatele au evidentiat ca, mai mult decat ceilalti europeni, romanii raman fideli brandurilor care au reusit sa le castige increderea. De la an la an, rezultatele arata consecventa: liderii raman aceiasi pentru majoritatea categoriilor, inregistrand cresteri constante ale procentului de incredere din partea consumatorilor. Exista branduri care au reusit sa isi pastreze suprematia in topul increderii opt ani la rand, de la inceputul studiului – Untdelemn de la Bunica la categoria Ulei de gatit, Borsec la categoria Apa minerala si Ariel la categoria Detergent.
“Dupa ce, inca din 2010, studiul a consemnat revenirea in forta a brandurilor romanesti, 2013 aduce confirmarea faptului ca increderea romanilor in marcile autohtone creste constant. Pe langa Napolact, care a depasit Danone, remarcam in acest an, la categoria Automobile, ca increderea in Dacia a crescut de la 16,5% (in 2010) la 22,4% (in 2013)”, potrivit unui comunicat al companiei.
[twocol_one_last]Categorii locale:
No related posts.
1 Comment
vali, 02/06/2012 at 22:28 da,marfa e buna,vanzatoarele sunt super amabile,nu ca in alte maiazgne unde iti vine sa pleci de la usa cand se uita la tine ca le deranjezi,deci se poate si la noi.