Profilul cumparatorului cu BAC-ul dat in 2013

Potrivit acesteia „Generatia BAC 2013” nu si-ar face cumparaturile zilnice online (56%) si e mare amatoare de promotii – 91,07% declara ca isi schimba decizia de cumparare in fata raftului datorita unei reduceri la un anumit produs.
In ceea ce priveste canalul de comunicare preferat, 53,3% declara ca Facebook este platforma de socializare utilizata cel mai des, urmata de Yahoo Messenger (27,2%), Skype (7,6%), Twitter (6,5%) si altele. Spre deosebire de ceilalti, „Generatia BAC 2013” are in proportie mai mare doua conturi active pe platformele de socializare (31,3% in cazul adolescentilor care au implinit anul acesta 18 ani fata de 24,9% in cazul celorlalti respondenti).
In acelasi timp 96.5% dintre tineri considera ca oamenii acorda o importanta prea mare retelelor sociale si peste jumatate recunosc ca deseori simt ca pierd controlul timpului petrecut pe internet.
Un procent cu 10% mai ridicat decat in cazul celorlalti respondenti au declarat ca nu au un smartphone. Dintre cei care au un smartphone, 36.5% folosesc cel putin o data pe zi o aplicatie.
Photo credit: megan leetz / Foter / CC BY-ND
No related posts.