Inditex a obtinut 150 milioane de euro cu cele 88 de magazine. Zara a produs jumatate.

Asa cum era asteptat, jumatate din business si profit a fost generat de cele 20 de magazine Zara, care au inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 74,6 milioane de euro, cu 26,4% mai mare decat in 2011.
Restul a fost generat in ordine de Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Oysho si Zara Home, toate inregistrat cresteri si au fost profitabile. Cea mai mare crestere a profitului net a fost inregistrata de Bershka (1,8 milioane de euro), care cu o retea de 17 magazine si-a dublat castigul fata de 2011, iar cel mai mare avans al cifrei de afaceri a fost obtinut de Stradivarius, de 47%. In cazul Stradivarius, care cuprinde o retea de 17 magazine, cifra de afaceri s-a situat la un nivel de 13,8 milioane de euro, iar profitul la 1,6 milioane de euro, consemnand o crestere de 51,1% fata de castigul din 2011.
Cele 18 magazine Pull&Bear au raportat o crestere cu 25,2% a afacerilor, la 19,5 milioane de euro si un avans usor al profitului, de doar 2%, la 2,6 milioane de euro.
Cu doar sapte magazine, Massimo Dutti a inregistrat anul trecut o majorare cu 35,6% a afacerilor, la 13,3 milioane de euro, si cu 9,4% a profitului net, la 3,2 milioane de euro. Marca Oysho, care insumeaza sase magazine, a avut anul trecut afaceri de 3 milioane de euro, cu 27% mai mari, si un profit de 627.000 de euro.
Cele trei magazine cu decoratiuni Zara Home au avut anul trecut afaceri in crestere cu 9%, de 2,8 milioane de euro, cu un castig net de 522.000 de euro.
No related posts.