La cea de-a 58-a finala a Ligii Campionilor se joaca doua meciuri, unul al echipelor sportive si unul al brandurilor ce sponsorizeaza meciul.

Echipa favorita Bayern va purta echipament produs de Adidas, in timp ce furnizorul Borussiei este Puma. Logo-ul Adidas a aparut in cinci din ultimele 10 finale, in timp ce pentru Puma va fi prima prezenta intr-o finala incepand din 2004.

Prezenta in finala asigura celor doua branduri expunere in fata milioanelor de fani care vor urmari meciul, iar invingatorul va beneficia chiar si de un mic stimulent prin vanzarea de replici ale tricourilor, potivit bancii de investitii Bryan Garnier & Co.

Sprijinirea eventualului castigator al Ligii Campionilor ar fi mult mai importanta pentru Puma decat pentru Adidas, a declarat Sebastian Frericks citat de Mediafax, analist la banca Metzler, din Frankfurt.

“Puma nu poate investi la fel de multi bani in sponsorizari precum Adidas si Nike, astfel ca trebuie sa-si aleaga echipele cu forte mare atentie”, a spus Frericks.