Centrul comercial de 35.000 mp Promenada Mall de la intersectia arterelor Calea Floreasca, Soseaua Pipera si Strada Barbu Vacarescu din Bucuresti, va fi deschis pe 17 octombrie. Va avea zeci de branduri, o terasa exterioara la etaj cu o suprafata de peste 7.000 de mp cu gradina verde pe perioada verii si un patinoar pe durata sezonului rece si 1.300 locuri de parcare.

“Promenada va deveni un nou punct de atractie in zona de nord a Capitalei, oferind publicului un mix atractiv de chiriasi, concepte noi in lumea retailului bucurestean, precum si o terasa exterioara cu o suprafata de peste 7.000 de mp, o gradina verde pe perioada verii si un patinoar pe durata sezonului rece, unde fiecare categorie de clienti isi va putea alege locul in care sa uite de agitatia metropolei”, a spus Markus Neurauter, managing director al Raiffeisen Evolution, dezvoltatorul proiectului.

Constructia este realizata pe sase niveluri. Primele doua etaje subterane ( -3 si -2) vor fi destinate parcarii, restul de patru niveluri (din demisol si pana in etajul 2) gazduind zona comerciala a Promenadei cu o suprafata inchiriabila de 35.000 de mp.

La demisol vor fi concentrate atat zona de servicii oferite de centrul comercial, cat si o parte dintre cei mai importanti chiriasi. Dintre retailerii care isi vor desfasura activitatea pe acest nivel pot fi amintiti: Autograf (papetarie), supermarketul Billa, Baby’s Boutique, Carturesti, Christian Tour, Corelli, Credit Europe Bank, Deco In (decoratiuni), Deichmann, Deluxe Cards, DM Drogerie Markt, Eco Clean (curatatorie ecologica), Flanco, Florens, Germanos, Hervis, Inmedio, JPB Cigars, Lego, Murano, Nobilis (mobilier si decoratiuni), Noriel, Oliviers&Co, Optiblu, Peek & Cloppenburg (primul nivel), Penti, Plant Univers, Pink & Blue (galerie multibrand pentru copii), Raiffeisen Bank, Simona’s Cookshop, Spazio Caffe, Vodafone, Salon Yvonne (centru de infrumusetare), Textura, Wine Boutique. La acest nivel vor functiona magazinul mono-brand Lego, retailerul international Tchibo cu o cafenea si un magazin care va comercializa pe langa cafea si espressoare, articole de imbracaminte si decoratiuni interioare, primul magazin Seven Sins (lenjerie) si un magazin pentru copii, Superkidz. 

 

Parterul centrului comercial va gazdui retaileri precum Be Nat (gastronomie bio), Beautik, Berska, Bijou Brigitte, Body Shop, C&A (primul nivel), Cacharel, Calzedonia, Cellini, Chic Ville, Cielo Venezia, Douglas, Ecco, Help Net, H&M (primul nivel), Il Passo, Intimissimi, Yves Rocher, MAC, Massimo Dutti, Musette, Musette Man, Oysho, Pandora, Paul, Peek & Cloppenburg (al doilea nivel), Promod, Roberto Bravo, Sabon, Sephora, Starbucks, Stradivarius, Swarovski, Zara si Zara Home.

Legatura cu primul etaj al centrului comercial se face atat prin cele doua noduri centrale prevazute cu scari rulante si lifturi, dar si prin conexiunile verticale realizate direct in spatiile marilor chiriasi-ancora.

La primul etaj vor functiona Adidas, All Shoes, Apple printr-un premium reseller, C&A (al doilea nivel), Depot 96, D’S Damat, Enzo Bertini, Fifth Avenue, H&M ( al doilea nivel), Humanic, Intersport, Killtec, Marchezzi (incaltaminte), Peek & Cloppenburg (al treilea nivel), Petit’s, Prelude (lenjerie), Primigi, Samsonite, Stefanel, Tommy Hilfiger, The North Face, U.S Polo Assn si o serie de magazine-boutique ce vor oferi clientilor o gama variata de produse: Contesinna (moda high-end pentru copii), Bottega delle Scarpe (incaltaminte italiana), Hullber (fashion high-end pentru barbati), Pretty Balerinas (incaltaminte si accesorii pentru femei). 

Ultimul nivel din Promenada a fost separat in doua zone. Cea acoperita va gazdui o sala de fitness, o zona de entertainment, dar si zona de food-court a centrului comercial: unitati cu servire rapida – Chopstix, Cuptorul cu lemne, Deliciul Cartofilor, KFC, Lasafi, McDonald’s, Scandia Sibiu, Imbiss Grill; restaurante a la carte – Fish Company, Gurmanderie, La Fattoria, Oliva; cafenele – Costadoro Caffe, Filicori, Terra Cafe sau Venchi. Tot la ultimul nivel se va afla si un loc de joaca Gymboland. 

Cea de-a doua zona a ultimului nivel din Promenada va functiona ca o gradina in aer liber, in perioada sezonului cald. Dezvoltata pe o suprafata de peste 7.000 de mp, terasa va fi locul unde fiecare categorie de clienti isi va putea alege propria zona de relaxare: cafenelele, zona de evenimente destinata proiectiilor de film, teatrului sau concertelor, zona de joaca pentru copii etc. In perioada de iarna terasa va functiona ca patinoar in aer liber, iar in preajma sarbatorilor de iarna vor fi organizate targuri de Craciun. 

Anul trecut cel mai vizitat mall din Bucuresti a fost AFI Palace Cotroceni, cu un trafic de 19 milioane de persoane.