Homeycomb, asteptari de 1,5 milioane de euro din vanzari online

Homeycomb, platforma online de vanzari produse home&deco, va ajunge la o cifra de afaceri de de 1,5 milioane de euro pana la finalul anului, dupa ce in septembrie traficul de pe site a depasit 400.000 de vizitatori unici pe luna, cu o conversie a vanzarilor intre 3% si 5%.
Conceput ca un club privat, comunitatea membrilor inregistrati pe site primesc zilnic un newsletter prin care sunt informati despre campaniile si produsele care beneficiaza de oferte. Discountul ajunge pana la 70% pentru cele mai noi colectii ale unor branduri internationale. “Conceptul de flash sales se bazeaza pe o cantitate limitata de produse, oferite pe o perioada determinata de timp, cu un discount foarte mare”, a declarat Cristina Miu, director al Homeycomb.
Site-ul a dezvoltat si o platforma de sfaturi in domeniul decoratiunilor interioare, care ofera sugestii despre alegerea produselor si cele mai noi tendinte in materie de design interior, mobilier si accesorii.
Pana la finalul anului 2015, Homeycomb estimeaza un volum de vazari de 17 milioane de euro si 1.500.000 abonati.
No related posts.