Centrul vechi pare ca atrage din ce in ce mai mult curiozitatea retailerilor de fashion, astfel dupa inaugurarea magazinului cheie H&M din Centrul Vechi, un alt brand se intereseaza de zona.

Retailerul turc de moda Koton, cu afaceri de 5 milioane de euro anul trecut, a cumparat o cladire in centrul istoric al Capitalei pentru care a platit 4,5 milioane de euro, potrivit surselor apropiate tranzactiei citate de Ziarul Financiar.

Compania urmeaza sa deschida un magazin pe strada Lipscani, in locul barului The Gin Fact, pe o suprafata de 1.200 mp.

Urmand trendul dat de H&M, si grupul Kenvelo pare interesat de deschiderea unor unitati in zona stradala a Centrului Vechi. “Daca intr-un magazin dintr-un centru comercial investesti aproximativ 200-600 euro/mp pentru amenajare, intr-un centru stradal e nevoie de o investitie de 1.200 euro/mp, in conditiile in care exista 50% sanse de nereusita. Traficul nu este asigurat in niciun fel, depinzi mult de vreme. In plus, romanii par mult mai interesati sa se distreze in centre comerciale. Dar urmarim dezvoltarea in acea zona si credem ca mai multe investitii de genul H&M pot aduce un trafic potrivit pentru zona”, a declarat pentru Retailers.ro Philippe Besadoux, CEO-ul grupului Kenvelo.