Retailerul international H&M a fost cel mai activ retailer de fashion din piata, inaugurand nu mai putin de opt unitati in 2014, dintre care doua in Bucuresti. Este urmat de brandurile de incaltaminte CCC si Ecco.

H&M“Retailerii de fashion si-au mentinut si in acest an planurile de expansiune. Datorita nivelului minim de livrari, atentia lor s-a indreptat catre proiectele cu performanta dovedita. Ca destinatie pentru noi magazine, Bucurestiul ramane principala atractie, cele mai multe deschideri fiind inregistrate in Capitala”, a declarat Mihaela Galatanu, research specialist al firmei de consultanta imobiliara JLL pentru mediafax.

CCC a incheiat anul cu sase deschideri (doua in Capitala), Ecco a finalizat anul cu cinci noi magazine de incaltaminte, Takko cu patru unitati noi (una in Bucuresti), iar Timeout, Mim si LC Waikiki cu trei deschideri.
Totodata, retailerii C&A, New Yorker, Lee Cooper si Koton au deschis cate doua magazine noi.

Si retailerul polonez de moda LPP Fashion prezent in Romania cu tot portofoliul de branduri –  Reserved, Cropp Town, House, Mohito si Sinsay s-a extins in 2014. Brandul Mohito, ce a fost lansat pe piata din Romania in luna august in Afi Palace Ploiesti si-a deschis cel de-al doilea magazin in Polus Center Cluj.
In acelasi timp LPP Fashion a lansat cel de-al saselea magazin Reserved din Romania, tot in Polus Center Cluj.
Sinsay, brand adresat adolescentelor,  a fost inaugurat in septembrie 2014 in Afi Palace Ploiesti.

Marele absent in acest an de pe piata de retail a fost grupul Inditex, prezent cu brandurile Zara, Zara Home, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Oysho si Massimo Dutti, care nu a deschis niciun magazin, in schimb a anuntat lansarea de magazine online. Grupul spaniol detine in total 98 de magazine in Romania.