Potrivit celor mai recente date financiare ale retailerului de mobila si decoratiuni interioare JYSK,  compania a facut progrese semnificative atat pe partea de vanzari, cat si in ceea ce priveste profitul. Cele 2.100 de magazine aflate in 35 de tari, au obtinut o cifra de vanzari de aproape 2,53 miliarde de euro, ceea ce reprezinta o crestere de 6 procente in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut. Pentru anul curent planurile de extindere vizeaza Romania, Bulgaria si Germania.

Venitul din exploatare (EBIT) a urmat aceeasi tendinta, ajungand acum la 319 milioane de euro, ceea ce reprezinta o crestere de 5,5 procente.

“A fost inca un an de crestere. Am deschis foarte multe magazine si am angajat 1.000 de colegi noi in toata lumea. In prezent, clientii acorda mai multa atentie raportului calitate-pret” a spus proprietarul JYSK, Lars Larsen.

Pe parcursul anului, JYSK a preluat trei tari care au functionat in regim de franciza – Romania, Bulgaria si Ucraina – tari ce au in prezent 36 de magazine in total. Reteaua locala JYSK este formata din 14 magazine in Romania si 3 magazine in Bulgaria si prezinta un potential crescut de expansiune si deschidere de magazine noi in cele doua tari. Pe parcursul urmatoarelor luni sortimentul magazinelor din cele doua tari se va armoniza cu sortimentul JYSK Nordic, iar pe parcursul urmatorului an sunt planificate deschideri de magazine noi atat in Romania cat si in Bulgaria.

In plus, JYSK a decis sa deschida un nou centru de distributie in sudul Germaniei, precum si sa extinda unul dintre centrele existente in Suedia. Ambele proiecte vor costa peste 135 de milioane de euro. In prezent, JYSK are sapte centre de distributie in Europa si unul in China.