Profitul IKEA Group a crescut si in anul fiscal 2013 ( 1 septembrie 2012 – 31 august 2013), cu 3,1%, ajungand la 3,3 miliarde de euro, potrivit datelor companiei. Acest rezultat s-a datorat revenirii unor piete precum cea din Rusia si SUA.

„Chiar daca provocarile situatiei economice nu s-au incheiat, incep sa apara semne pozitive. Piete importante din punct de vedere al volumului de consum, precum Statele Unite, incep sa isi revina, iar Europa are o evolutie generala pozitiva. Inclusiv cateva din pietele dificile din Europa de Sud au activitate buna”, a declarat Peter Agnefjall, presedinte si CEO al IKEA Group.

Vanzarile au crescut cu 3,1% fata de anul trecut, ajungand la 27,9 miliarde de euro.

Cele mai mari piete pentru anul fiscal 2013 au fost Germania, SUA, Franta, Rusia si Suedia.

Compania IKEA detinea, in august 2013, peste 338 de magazine in 40 de tari sau teritorii, dintre care 39 de magazine erau francize detinute de alte companii decat IKEA Group.