Soft-ul care permite retailerului sa analizeze in timp real comportamentul clientilor

Retailerii nu sunt doar interesati de produsele cumparate de clienti, ci si de modul in care se comporta clientii lor in magazine pentru a imbunatatii asezarea pe raft si pozitionarea produselor in magazine.
Prism Skylabs, firma ce furnizeaza analize privind tendintele de cumparare pentru mai mult de 80 retaileri, foloseste imaginile video inregistrate de camerele video ale magazinelor si analizeaza miscarile clientilor pentru a identifica doua lucruri: pe unde merg clientii si care sunt produsele pentru care se opresc si pe care le analizeaza. Apoi prezinta analiza utilizatorului ca o simpla harta termica, usor de inteles.
“Prism Skylabs este exact ce au nevoie retailerii zi de zi. Iti prezinta simplu circuitul clientilor prin magazine si produsele care starnesc sau nu interesul. In plus ai acces imediat la aceste date pentru orice raft sau magazin”, a declarat Gordon Rubenstein cofondatorul companiei.
Firma permite download-ul gratuit al softului pentru a-l incerca. Acesta se conecteaza la reteaua video din magazine si analizeaza imaginile pentru a furniza utilizatorului date in timp real privind comportamentul clientului. Softul analizeaza actiuni si protejeaza identitatea clientilor.
No related posts.