Tymbark acorda atentie marita pietei de covrigei

Producatorul de bauturi racoritoare Tymbark Maspex Romania estimeaza pentru acest an un avans de 10% dupa ce a avut anul trecut o cifra de afaceri de 68 milioane de euro potrivit datelor preliminare ale companiei, citate de Mediafax. Atentia sa este indreptata catre piata de crackers si brezels, dupa ce a achizitionat in 2013 de la Pan Group Craiova doua brand-uri de snacks-uri, precum si liniile de productie ale acestor produse.
“Pe piata de crackers si brezels (mini-covrigei) nu am fost prezenti pana acum, iar aceasta este o categorie care creste si are perspectiva”, a declarat Ioana Visean, PR manager al companiei, referindu-se la o piata estimata la aproape 45 milioane de euro.
In ianuarie anul acesta, Tymbark a operat o majorare de capital de 6,68 milioane de euro tocmai pentru sustinerea acestui proiect. “Majorarea de capital operata in luna ianuarie a fost facuta in scopul sustinerii proiectului inceput acum un an, in urma preluarii brandului Salatini”, a mai spus Ioana Visean.
No related posts.