Ursus Breweries intră pe piața cidrului cu brandul Kingswood

Ursus Breweries a lansat pe piața românească cidrul Kingswood, o băutură alcoolică care conține suc de mere în proporție de 25%, a anunțat producătorul de bere.
Kingswood este o marcă premium de cidru, cu un procent de suc natural de mere de peste 25%, care este completat în cadrul rețetei de suc natural de lămâie, extract de malț din orz și concentrat de șofrănaș. Kingswood nu conține conservanți, coloranți sau arome sintetice.
“Suntem mândri să le oferim românilor în această vară unul dintre cele mai apreciate branduri de cidru din lume, parte a portofoliului grupului SABMiller. Kingswood este o băutură aparte, cu un gust natural, inspirat de liniștea și răcoarea livezilor de meri. Este un produs dedicat mai ales tinerilor din mediul urban care vor să ia o pauză de la agitația, aglomerația și rumoarea de fiecare zi”, a declarat Anca Secară, Head of Innovations Ursus Breweries.
Cidrul Kingswood este disponibil în sticle nereturnabile de 0,4 litri și are o concentrație de alcool de 4,5%.
“In prezent, cidrul reprezintă un segment de băuturi alcoolice extrem de dinamic în România, care se remarcă printr-un potențial de creștere pentru următorii ani. Consumatorii români sunt dispuși din ce în ce mai mult să experimenteze gusturi noi, să indrăznească mai mult, să se bucure de experiențe inedite”, a declarat Mihai Bârsan, Vicepreședinte Marketing al Ursus Breweries.
Ursus Breweries este al treilea producător important de bere care lansează cidru pe piața românească, după Heineken, care deține brandurile Strongbow și Old Mout Cider și Unted Romanian Breweries Bereprod, care distribuie marca de cidru Somersby.
Compania, parte din grupul SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producători de bere din România. Mărcile Ursus Breweries sunt: Ursus, Timișoreana, Ciucaș, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Redd’s, Stejar, Azuga, Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft și St. Stefanus.
SABMiller plc, al doilea cel mai mare producător de bere din lume, urmează să fie preluat de de către grupul Anheuser-Busch InBev, în urma unei tranzacții evaluată la peste 100 de miliarde de dolari.
No related posts.