Strategia prin care Coresi Brasov isi asigura pozitia de lider al shoppingului modern local

Proiectul Coresi din Brasov, dezvoltat de Immochan Romania, pare ca a inteles nevoile publicului Brasovean si nu numai, orientandu-si proiectul  pe piata autohtona a spatiilor comerciale ca o destinatie principala de petrecere a timpului liber, un spatiu care promite vizitatorilor sai experiente si nu doar shopping. Proiectul isi propune sa devina si o destinatie turistica pentru 10 milioane de vizitatori pe an. 

„Coresi Brasov va fi mai mult decat un centru comercial, va fi unul dintre principalele puncte de atractie ale orasului, deopotriva pentru locuitorii sai, dar si pentru turisti. Noutatea absoluta a proiectului Coresi este pozitionarea sa ca shopping resort, o reinventare a conceptului clasic de centru comercial. In cazul Coresi, accentul se schimba dinspre ideea de <loc de cumparaturi> spre aceea de <a place to be>. Coresi va deveni principala destinatie de petrecere a timpului liber, mai mult decat un mall sau un centru comercial. Vrem sa fie un shopping resort”, a declarat Tatian Diaconu, directorul general al Immochan Romania.

Astfel ca, in interiorul Coresi, au fost integrate puncte cheie de atractie. Centrul va avea drept ancore atat hipermarketul Auchan, cat si zona de food-court cu un spatiu generos de 3.500 mp  si 1.000 de locuri la mese reprezentand  10% din suprafata totala a galeriei comerciale. Pentru a intregi experienta vizitatorilor, Coresi va amenajat platforma din fata centrului comercial, astfel incat in timpul sezonului cald va cuprinde terasele restaurantelor gazduite la interior, clientii avand vedere spre Tampa.

O a treia ancora va fi sustinuta de zona destinata cinematografelor, care se intinde pe 3.200 mp si care va reuni opt sali digitale, parte dintre ele multifunctionale, putand fi transformate in sali de conferinte, de teatru sau de receptii. Immochan a hotarat sa investeasca direct in amenajarea cinematografului urmand sa semneze un contract cu un operator local.

O alta ancora o va reprezenta un spatiu de entertainment de 1.500 mp pozitionat in zona centrala a proiectului, un loc de atractie pentru parinti si copii. Pe langa acesta toate cele patru piatete vor purta nume distincte, unde vizitatorii isi pot petrece timpul liber in mod placut. Mai mult, fiecare dintre aceste piatete va avea un punct de agrement definitoriu. De exemplu, una dintre ele va fi dedicata evenimentelor de tip concerte sau piese de teatru.

In toata zona centrului comercial exista zone de lounge, mici spatii de odihna dedicate vizitatorilor. Pe langa spatiile interioare rezervate petrecerii timpului liber, in zona exterioara, Coresi va pune la dispozitia vizitatorilor sai 30.000 mp de spatii verzi si distractie.

Evident, una din atractiile centrului comercial va fi galeria comerciala cu brandurile Indiei și nu numai.

“Incercam sa dezvoltam o schema dominanta pe piata de retail din Brasov si de aceea am lucrat initial la blocarea chiriasilor ancora de  fashion si nu numai. Astfel, in Brasov singurul loc in care se vor gasi brandurile Inditex –  Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Oysho si Massimo Dutta va fi in Coresi Brasov . De asemenea suntem in discutii avansate cu H&M, Koton, New Yorker”, a declarat Ali Ergun Ergen, consultant al proiectului.

In prezent galeria comercial prezinta un grad de ocupare este de circa 50%, dar pana in vara gradul de ocupare al intreg spatiului comercial va ajunge la 80-85%. Potrivit lui Ergun Ergun în galeria comerciala se vor gasi de asemenea branduri nou intrate pe piata sau branduri care vor sa revina pe piața locala după un exit. Ele sunt atat din Polonia, cat si din Turcia.

Ateliere artizanilor au loc special

Deoarece Brasovul este si un oras turistic Coresi va avea o zona dedicata, pe esplanada din fata centrului comercial, care are dimensiunile unui teren de fotbal, unde vor fi ridicate cabane care vor gazdui atelierele artizanilor. Cu suprafete de 9-12 mp si avand la dispozitie toate utilitatile, spatiile vor fi puse gratuit la dispozitia mestesugarilor, fie ei sticlari, pielari, bijutieri, olari sau producatori de arme.

„Vom pune la dispozitia mestesugarilor aceste cabane, gratuit. Ele vor gazdui atelierele de artizanat, cu conditia esentiala ca acestia sa vanda doar ceea ce produc, nu chinezarii”, adauga Tatian Diaconu.

In Brasov au fost anuntate nu mai putin de patru centre comerciale in conditiile în care potentialul de absorbtie al Brasovului a fost estimat la 50.000-55.000 mp, iar galeria comerciala Coresi in sine are o suprafața de aproximativ  30.000 mp.

 



Submit your comment

Please enter your name

Your name is required

Please enter a valid email address

An email address is required

Please enter your message

Retailers.ro © 2021 All Rights Reserved