Cu linii si forme inspirate din arhitectura, colectia de primavara-vara Z Zegna, impune un “twist” formal garderobei masculine. Aceasta capata un look urban, relaxat si neconventional cu o atentie sporita acordata “canoanelor” elegantei masculine.   Colectia este disponibila in exclusivitate in magazinul Sport/Couture din Baneasa Shopping City.

Imaginata de Paul Sturridge, directorul creativ al brand-ului, linia young a Z Zegna abunda in detalii minimaliste. Pantalonii sunt plisati, dar relaxati, jachetele lejere cu volum au talia marcata prin curele impletite, tricotajele ies in evidenta prin culori tari, blazere supradimensionate sunt suprapuse peste camasi din bumbac si tricouri, in tinute stratificate,  iar iconicul smoking este reinterpretat pentru a fi purtat in tinutele de zi cu zi.

Gasirea unor materiale si tesaturi inovative a ramas una dintre preocuparile brand-ului Z Zegna. Lana in nuante intense de verde jad, rosu purpuriu si albastru navy, dezvoltate de Lanificio Zegna, sta la baza colectiei. Mohairul, taftaua, moarul si jacardul sunt combinate intr-un mod surprinzator cu bumbacul subtire si matasea naturala.

La polul opus, piesele casual au “radacini adanci”, situate in zona autentica si traditionala a brand-ului.  Jachete din denim stilizate, trench-uri de primavara in nuante pastelate de roz pudrat, liliachiu, bej si lime, bluzoane scurte, jachete cu elemente utilitare, exprima o atitudine destinsa a barbatului Z Zegna.