Producatorul de vinuri Domeniile Ostrov si-a crescut vanzarile in preajma sarbatorilor Pascale cu 20 de procente fata de perioada similara a anului trecut si in medie cu 30 procente comparativ cu o luna normala. Sectorul de retail reprezinta 90% din totalul vanzarilor Domeniile Ostrov in aceasta perioada.

“Ponderea mare a sectorului de retail in totalul vanzarilor nu este o surpriza, in conditiile in care Pastele este o sarbatoare petrecuta acasa, in familie, si foarte putini sunt cei care merg in restaurante. Chiar daca vinurile albe raman preferatele consumatorilor, observam ca vinurile rosii au castigat teren in ultimii ani. In ceea ce ne priveste pe noi, anul acesta de Paste, spre deosebire de perioada similara a anului trecut, am inregistrat o crestere cu 10 procente a cererii pentru vinurile rosii. Acum ne pregatim pentru 1 mai, cand asteptam un nou varf in vanzari, chiar daca nivelul consumului de vin din perioada acestei sarbatori este mult sub cel din perioada Pastelui”, precizeaza Oana Belu, actionar Domeniile Ostrov.

Astfel, vinurile albe au ramas in topul preferintelor romanilor. Cele mai vandute game dintre acestea, au fost cele din gama Domeniile Ostrov cu soiurile Sauvignon Blanc, Muscat Ottonel, Chardonnay, Cabernet Sauvignon. In ceea ce priveste vinurile rosii cea mai mare cerere a fost pentru gama Domeniile Ostrov cu soiurile Cabernet Sauvignon si Merlot, urmata de gama Pacuiul lui Soare si Cetatea Durostorum.