Producatorul de materiale de constructii Duraziv, detinut  de antreprenorul Daniel Guzu a inregistrat o crestere a vanzarilor de adezivi de 21% in intervalul ianuarie – aprilie comparativ cu perioada similara a anului   precedent, in timp ce divizia de vopsele a consemnat un avans de 35%.

Evolutiile  au fost determinate de consolidarea relatiilor cu partenerii, cresterea notorietatii  brandului, precum si de accentul pus de clienti pe culoare, in decorarea   locuintelor.

In particular, cresterea vanzarilor pe divizia de vopsele si tencuieli a fost determinata de masurile  companiei din ultima perioada: lansarea tencuielii decorative structurate  Standard cu silicon, lansarea noului sistem de nuantare Duraziv ColorPRO si a unei  cartele extinse de culori, precum si cresterea numarului de centre de colorare, obiectivul  fiind de a ajunge la un numar de 100 pana la finalul anului.

Pe parcursul anului 2013 divizia de vopsele a avut o pondere de 16,6% in cifra de afaceri, evoluand rapid in doar  3 ani de la lansare.    In primele patru luni ale acestui an, vanzarile de vopsele si tencuieli decorative au  crescut ca pondere pana la 19%, in timp ce adezivii au avut o pondere de 35%, iar   profilele metalice de 43%.