Marca JOE, ce tocmai a implinit 20 de ani, este cea mai importanta marca locala din portofoliul Nestle Romania si cel de-al treilea brand ca importanta a contributiei la cifra de afaceri a companiei Nestle pe piata locala.
Brandul Joe s-a nascut in Timisoara in anul 1994. Initial, foile de napolitana erau importate din Austria, iar impachetarea produsului se realiza in mica fabrica de la marginea orasului. O data cu instalarea unei linii de fabricatie, a inceput istoria napolitanelor Joe din Romania.
Peste 10 milioane de euro au fost investiti de Nestle in fabrica de la Timisoara, unde sunt produse acum anual peste 90 de milioane de napolitane de 440 de angajati. Napolitanele produse aici sunt deja exportate in 12 tari din Europa si Orientul Mijlociu, precum: Ungaria, Austria, Grecia, Olanda sau Israel, existand perspective de crestere a volumului de export care, in prezent, cumuleaza 25% din totalul productiei de napolitane.
JOE detine 25% din cota de piata in valoare conform datelor furnizate de ACNielsen Retail Index pentru perioada aprilie 2013 – martie 2014.
“Povestea Joe a inceput acum 20 de ani si a devenit cea mai iubita marca de napolitane din tara – un reper strategic pentru Nestle in Romania”, a declarat Herve de Froment, director general al Nestle Romania.
JOE face parte din portofoliul Nestle Romania, care acopera opt divizii: bauturi, dulciuri, produse culinare, inghetata, cereale pentru mic dejun, produse pentru sugari, hrana pentru animale si vending.