Indiferent de marea echipa invingatoareĀ la Cupa Mondiala 2014 din Brazilia, adevaratul castigator este brandul Adidas care a pariat pe ambele echipele castigatoate: Argentina si Germania.
Este pentru prima data dupa 1990 cand doua echipe sponsorizate de Adidas ajung in Finala Cupei Mondiale.
Cu ocazia acestei promovari pe intreaga durata de cinci saptamani a evenimentului brandul a castigat o crestere a numarului de fani cu 4,865,502 pe toate platformele de socializare – Twitter, YouTube, Facebook, Instagram si Tumblr.
De asemenea, Adidas a asigurat succesul mingii oficiale de la Cupa Mondiala, Brazuca, folosind @brazuca si castigand astfel peste 2.751 milioane de fani pe perioada campionatului, iar actualmente ajungand la 3.25 de milioane de fani, devenind brandul al carui profil a cunoscut cea mai mare crestere de la Cupa Mondiala.
Pe intreaga perioada a Cupei Mondiale, Adidas a avut o campanie in timp real cu o strategie bazata pe interactivitate si s-a axat pe dorinta fanilor de a impartasi momentele importante si pe dezbateri ale subiectelor cheie, iar rezultatele arata ca brandul are comunitatea cu cea mai rapida crestere (dintre brandurile de sport), inregistrand un procent de 54.7% (1,962,206 de mentionari). Aceasta a fost inregistrata pe toate platformele de comunicare ale campionatului, reprezentand o crestere mai mare cu 20% decat a celui mai apropiat brand sportiv competitor.