Reteaua cash&carry Selgros a inceput reamenajarea magazinelor, primele care au suferit modificari au fost magazinele in cartierele Baneasa si Berceni din Bucuresti si Iasi.

Selgros - sectiunea legume - fructe

Remodelarea a presupus trecerea de la modelul de culoare paralele, la modelul de “mini-piete” in interiorul magazinului, transformarea functionala a zonelor principale, imbunatatirea sortimentatiei si un nou design. Remodelarea celor doua unitati Selgros din Bucuresti a fost finalizata intr-o perioada de patru luni, ambele magazine avand program normal de functionare pentru clienti pe durata lucrarilor.Selgros - Paine

Spatiile sunt mai generoase, iar traseele mai intuitive, imbunatatind astfel orientarea in magazin. Remodelarea functionala si de design pune accent pe produsele fresh si ultra-fresh. Centrul magazinului gazduieste raioanele de peste (viu, proaspat si afumat), carne, lactate, fructe si legume, intr-un spatiu mai generos. Noile „piete” de peste si fructe si legume beneficiaza acum de suprafete mai mari, cu 40% si respectiv 25%, fata de varianta precedenta de structurare.

“Procesul de remodelare a inceput la Iasi si va continua si in anii urmatorii ani. Investitia este una consistenta si in final toate magazinele vor fi remodelate. Nu am decis care va fi urmatorul magazin. In medie, vanzarile cresc cu 5-15% dupa remodelare”, a declarat Alexandru Vlad, directorul executiv al Selgros Cash&Carry Romania pentru Mediafax.

Investitia in reamenajarea magazinelor din cartierele Baneasa si Berceni din Bucuresti s-a ridicat la 6 milioane de euro.

Anul trecut, atat cifra de afaceri, cat si profitul net ale Selgros au scazut, cu 9,8% si respectiv, cu 21,3%.