Farmec Cluj-Napoca, producator autohton de cosmetice,  a lansat o gama de 15 produse pentru barbati, din seria Gerovital H3 for Men, cu care intentioneaza sa se pozitioneze pe piata, in urmatorii doi ani, intre primele trei firme din Romania.

Gerovital for men

“Noua gama pentru barbati cuprinde 15 produse, de la gel de dus la crema de ras, sampon sau deodorant. In urma lansarii noi game, intentionam sa ne pozitionam la nivel national in urmatorii doi ani intre primele trei firme de pe piata, unde noi nu suntem prezenti. Ca si target, este vorba despre barbatii din mediul urban cu varste cuprinse intre 20 si 50 de ani, cu educatie si venituri medii si superioare”, a spus directorul de marketing al Farmec, Ioana Borza catre Mediafax.

Potrivit acesteia, pentru lansarea noii game specialistii Farmec au studiat particularitatile pielii barbatilor, in conditiile in care aceasta este cu 20 la suta mai groasa decat cea a femeilor, are un grad mai ridicat de colagen si sebum, iar ridurile la barbati apar mai tarziu decat la femei, dar sunt mai pronuntate.