Cacharel: Clientul roman nu este deloc inconstient la cumparaturi.

“Vanzarile Cacharel in Romania au crescut de la an la an, trecand prin toate etapele specifice unei evolutii crescatoare, au existat si perioade de stagnare sau chiar de regres, depasite insa cu succes”, potrivit companiei. Crestere din acest an s-ar datora noii colectii.
Brandul francez de haine si accesorii Cacharel a vandut in cei 7 ani de activitate pe piata romaneasca peste 5.000 de costume si in jur de 6.500 perechi de pantofi.
In 2014, printre cele mai cautate produse marca Cacharel au fost pantofii in nuante de maro si cogniac, accesoriile colorate (papion, butoni, cravata, batiste etc) si costumele navy si electric blue.
“Clientul roman si-a schimbat atitudinea comparativ cu anii trecuti. (..) Este in general lipsit de timp si doreste sa se simta valorizat, pretuit, respectat; este interesat de tendintele actuale; nu este deloc inconstient la cumparaturi, ci prudent, studiind si testand oferta si fiind preocupat de investitia pe termen lung.”, spune Florin Leoveanu, brand manager Cacharel Romania.
Produsele care ajung in magazinele din Romania sunt fabricate in Franta, Italia, Turcia.
No related posts.