Retailerul de electrocasnice a lansat un nou program de fidelizare a clientilor sai – Domo Exclusive Club care inlocuieste programul mai vechi de fidelizare Domocont.

Domo Exclusive ClubAstfel, noul cardul de fidelitate Domo, disponibil in doua variante – Silver Card si Gold Card -, va functiona ca un card pe care se acumuleaza puncte indiferent de valoarea achizitiei facute, dar si prin alte metode motivante pentru client.

Valabilitatea cardului de fidelitate este nelimitata, insa statutul de membru al Domo Exclusive Club poate varia in functie de criteriile convenite in regulamentul programului. De asemenea, cardul Domo Exclusive Club este valabil atat pentru achizitiile online, cat si din magazine.

Clientii inregistrati in vechiul program Domocont vor primi noile carduri pe care vor fi incarcate 200 puncte bonus cu conditia sa se prezinte in oricare din magazinele Domo pentru a-si actualiza datele.

Prin dobandirea statutului de membru DOMO Exclusive Club, clientul are acces la o gama extinsa si diversificata de beneficii  printre care se numara: Call Center 12/24, 6/7, tombola cu premii o data la doua luni, prioritate la casa de marcat, bonus in puncte si discount in saptamana aniversara, extinderea garantiei, invitatie la vanzari private, informatii despre noile lansari de produse, bonus la sfarsitul anului, multiplicarea punctelor in urma operatiunilor comerciale, 3% reducere pentru produsele care nu sunt incluse in alte promotii etc.

Pentru a primi acest card un client Domo trebuie sa achizitioneze  orice  produs  in oricare din magazinele  DOMO sau de domo.ro , sa completeze formularul oferit de consultantul de  vanzari – in cazul achizitiilor din magazine,  sau formularul online  in cazul achizitiilor online. In momentul achitarii produsului  ii va fi inmanat cardul Domo: Silver sau Gold (in  functie de valoarea achizitiei) ,  pe care ii vor fi incarcate punctele obtinute de pe urma achizitiei din ziua respectiva, impreuna cu punctele acumulate pentru furnizarea datelor personale.

In cazul achizitiilor online, in situatia in care clientul doreste sa ridice produsul din magazin, isi va ridica si cardul DOMO pe care ii vor fi incarcate punctele aferente  achizitiei.

In cazul achizitiilor online, in situatia in care clientul doreste livrare la domiciliu, dupa finalizarea comenzii va aparea un pop – up prin care este intrebat clientul daca doreste sa devina membru in clubul Domo. Daca raspunsul este da, atunci clientul este directionat catre formularul de inscriere unde va completa cu datele personale. Dupa livrarea produsului si confirmarea finalizarii achizitiei, clientul va primi in maxim 3 zile de la confirmarea finalizarii achizitiei si cardul Domo incarcat cu punctele aferente achizitiei.