O treime dintre romani isi cumpara mici cadouri in fiecare luna

Pentru 53% dintre romani micile cadouri spontane constau in articole vestimentare, pantofi sau genti, dar in top se afla si ciocolata, dulciurile sau prajturile (46%).
Barbatii romani prefera insa sa ia masa in oras (38% dintre barbati, comparativ cu 23% dintre femei), in timp ce romancele aleg hainele, pantofii sau gentile (66% dintre femei, fata de 40% dintre barbati).
Concluzia studiului Treat Index, care a implicat peste 15.000 de subiecti intervievati in 17 tari, este ca barbatii asociaza micile cadouri spontane cu timpul liber, in timp ce femeile privesc aceste momente de rasfat ca pe un mod de a aduce un strop de bucurie in viata de zi cu zi.
Mai mult, cei din Generatia Y sunt aproape de doua ori (60%) mai dispusi decat baby boomerii (34%) sa isi ofere un mic cadou o data pe luna sau mai frecvent. In plus, cei din Generatia Y sunt de doua ori mai predispusi sa isi cumpere mici cadouri spontane in weekend (21%), la finalul unei zile dificile de munca (20%) sau in ziua de salariu (25%), comparativ cu baby boomerii, pentru care procentele scad la 14%, 7%, respectiv 14%.
No related posts.