Romanii au incredere in brandul Napolact

Brandul Napolact si-a mentinut pozitia de lider la categoria lactate, pentru al doilea an consecutiv, in cadrul celui mai important studiu de piata asupra consumatorului din Europa – Trusted Brands 2015.
Rezultatele studiului Trusted Brands 2015, realizat de Reader’s Digest in sapte tari europene, printre care si Romania, plaseaza Napolact pe locul intai al increderii romanilor la categoria produse lactate.
Trusted Brands 2015 s-a desfasurat concomitent in sapte tari europene, printre care si Romania, iar respondentii au avut la dispozitie 20 de categorii comune si 18 categorii locale.
Participantii la sondaj nu au primit variante de raspuns, ci au fost rugati sa nominalizeze ei insisi marcile in care au incredere si sa le evalueze apoi in functie de “Calitate”, “Valoare excelenta”, “Imagine puternica”, “Intelegerea nevoilor clientilor” si “Responsabilitate sociala”.
Studiul a fost realizat in perioada septembrie – noiembrie 2014, iar respondentii au fost selectati din baza de date de cititori si clienti ai Reader’s Digest din tarile participante: Austria, Elvetia, Finlanda, Germania, Portugalia, Romania si Rusia. In Europa s-au trimis 285.396 de chestionare cu intrebari deschise, dintre care 50.000 in Romania. In Romania au fost analizate 1.986 de chestionare completate.
No related posts.