Cappy Pulpy Piersica, considerata bautura racoritoare necargogazoasa a anului

Cappy Pulpy Piersica a fost ales Produsul Anului 2015 in categoria bauturi racoritoare necarbogazoase, in urma unui studiu la care au participat 4.000 de consumatori romani din mediul urban.
“Ne bucura acest premiu si aprecierea continua pe care o primeste Cappy Pulpy, cu atat mai mult cu cat vine in contextul lansarii unui nou sortiment la fel de surprinzator – Cappy Pulpy cu bucati de mar. Odata cu inaugurarea liniei aseptice de la Ploiesti, am putut aduce pe piata o bautura racoritoare care a intrat rapid in preferintele publicului nostru”, a declarat Anca Nastase, Senior Marketing Activation Manager Still Drinks Romania & Moldova, Coca-Cola Romania.
Produsul Anului este cea mai mare competitie a bunurilor de larg consum care premiaza inovatia, desfasurandu-se in peste 40 de tari din intreaga lume. In cadrul studiului au participat consumatori cu varste cuprinse intre 18 si 54 de ani.
Ca o completare in gama inovatoare Cappy Pulpy, Coca-Cola Romania extinde portofoliul cu un nou sortiment – Cappy Pulpy cu bucati de mar – disponibil pe piata incepand cu luna mai.
No related posts.