Rețeaua de restaurante KFC depăşeşte 60 de unităţi pe plan local, anunţând semnarea unui contract de închiriere în mallul Veranda din Obor.

KFC va avea acolo o suprafață de aproape 200 de metri pătrați. De altfel, rețeaua a deschis săptămânile trecute un spaţiu în incinta ParkLake, cu o investiție de 350.000 euro, KFC ajungând cu acea ocazie la 60 de nuităţi în România.

veranda-kfc

Printre chiriașii din zona food-court din Veranda se mai numără Oro Toro, Pizza Coloseum, Salad Box, K-Grill, Rustic, Toan’s, Spartan, McDonald’s și Noddle Pack. Pentru petrecerea timpului liber, vizitatorii vor avea la dispoziție spațiul verde de 15.000 de metri pătrați, care oferă locuri de joacă pentru copii, precum şi posibilitatea de a practica diverse sporturi, inclusiv un patinoar deschis pe tot parcursul anului.

Despre KFC

KFC Corporation, cu sediul în Louisville, Kentucky, are peste 19.400 de unităţi în 120 de țări și teritorii din întreaga lume. KFC Corporation este subsidiară a Yum! Brands, Inc., Louisville, Ky. (NYSE: YUM.)

În România, lanţul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenţa pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network. De asemenea, KFC România operează şi două restaurante la Chişinău, Republica Moldova.

KFC ParkLake

Yum! Brands, Inc., cu sediul în Louisville, Kentucky, deține peste 41.000 restaurante în peste 125 de țări și teritorii. Yum! ocupă locul 216 în lista Fortune 500, cu venituri de peste 13 miliarde de dolari. Mărcile de restaurante deținute de companie – KFC, Pizza Hut și Taco Bell – sunt liderii globali în materie de produse alimentare din categoriile pui, pizza și stil mexican.

În afara Statelor Unite, Yum! Brands deschide în medie peste cinci restaurante noi pe zi, fiind astfel lider în dezvoltarea internațională de retail.

Despre Veranda

Veranda este un centru comercial de proximitate, dezvoltat de Professional Imo Partners S.A. (fosta Prodplast Imobiliare S.A.) în București, în zona Obor, și care va fi inaugurat în toamna anului 2016. Proiectul are o suprafață totală de aproape 30.000 de metri pătrați, incluzând spații comerciale, restaurante, cafenele și o zonă verde de 15.000 mp. Printre chiriași se numără Carrefour, H&M, C&A, Tati, CCC, Deichmann,  Triumf, Pepco, Yves Rocher, Optiblu, Sensiblu, Maxbet, Strabucks, Pizza Coloseum, Salad Box, Orange, Arsis-Vodafone și IQ BOX – Telekom. Investiția totală pentru dezvoltarea centrului comercial Veranda, proiectat de arhitecții englezi Chapman Taylor și Studio 10M, va ajunge la 60 de milioane de euro.