Retailerul international de articole vestimentare Kenvelo a deschis luna aceasta un magazin în cunoscutul outlet de la marginea Capitalei. Cu un magazin în suprafață de 156 metri pătrați, Kenvelo este al unsprezecelea brand care vine la Fashion House în acest an.

„Suntem încântați să îi urăm bun venit brandului Kenvelo în rândul familiei de retaileri din cadrul Fashion House Outlet Centre București. Acest acord de închiriere reprezintă o nouă dovadă că cele mai apreciate branduri de modă din plan local și internațional se orientează către conceptul de outlet ca parte din strategia lor de expansiune și, în mod particular, că acest canal de distribuție este din ce în ce mai popular în România – susține Brendon O’Reilly, Managing Director în cadrul Fashion House Group.

Kenvelo este un brand vestimentar fondat în Cehia, care a devenit la scurt timp foarte apreciat de comunitatea iubitorilor de modă din Europa. Retailerul operează în prezent prin intermediul unui număr de 270 magazine din 18 țări: Cehia, Croația, Slovacia, România, Israel, Bulgaria, Rusia, Austria, Marea Britanie, Lituania, Belarus, Albania, Letonia, Estonia, Malta, Ucraina, Serbia și Germania.

Kenvelo

Alte branduri care s-au alăturat Fashion House Outlet în acest an sunt Desigual, Colin’s, Triumph, Sport Vision, Issimo Home, R&R Boutique, Various Brands, U-Grow, Multibrand Street & Go și Land Mobile.

 

Outletul din Militari crește pe toate planurile

Fashion House Outlet Centre București se bucură de interes consistent din partea retailerilor ca soluție preferată pentru optimizarea stocurilor și obținerea de profituri suplimentare. Pornind de la lista în continuă creștere de branduri puternice, disponibile la prețuri reduse cu 30-70% pe toată durata anului, vom continua să le oferim surprize plăcute fanilor outlet-ului și să consolidăm poziția centrului Fashion House ca cea mai bună destinație de cumpărături de tip value-for-money din București – adaugă Sorin Ioan Blaga, General Manager Liebrecht & wooD România și Retail Operations Director în cadrul Fashion House Outlet Centre București.

Contractul de închiriere semnat cu Kenvelo reafirmă evoluția ascendentă a pieței locale de retail și, în mod specific, creșterea înregistrată de Fashion House Group, ca singur operator al unui outlet profesional din țara noastră. În primul semestru al anului 2016, vânzările totale realizate în cadrul Fashion House Outlet Center București au crescut cu 10,9%, în timp ce rata de conversie (ponderea cumpărătorilor în numărul total de vizitatori) s-a majorat cu 16% față de aceeași perioadă a anului precedent. De asemenea, valoarea medie a unei tranzacții și-a menținut trendul ascendent cu o mărire de 8,3%.

În plus, probabil cea mai semnificativă evoluție din primul semestru al anului 2016 a fost reprezentată de creșterea considerabilă a valorii cumpărăturilor per client (+25,5% față de primul semestru al anului 2015), dovedind faptul că oamenii ce vizitează Fashion House București găsesc aici mai mult din ceea ce caută.

Rezultatul pozitiv al primului semestru al anului 2016 continuă creșterea spectaculoasă înregistrată de Fashion House București în 2015, când vânzările totale anuale, valoarea cumpărăturilor per client și valoarea medie a unei tranzacții au urcat la cele mai mari niveluri din ultimii 5 ani.

Deschis în 2008, Fashion House Outlet Centre București este primul și singurul centru comercial de tip outlet din România. Având o suprafață totală de 16.000 metri pătrați., Fashion House Outlet Centre București găzduiește un număr vast de retaileri locali și internaționali de top, printre care se numără: Puma, Adidas, US Polo, Champion, Stefanel, Collective, Mango, Tom Tailor, Benvenuti, Il Passo, Ecco, Santa Barbara, Camel Active, Reebok, Diesel, Lee Cooper, Guess, Mustang Jeans, Napoleoni, TED’s Coffee, Lacoste & Gant, Desigual, Triumph, Kenvelo și mulți alții. Cu reduceri permanente cuprinse între 30% și 70% la toate articolele de modă, Fashion House Outlet Centre București completează în mod optim oferta West Park Retail – unul dintre cele mai populare parcuri de retail din București, recunoscut în mod special pentru gama sa cuprinzătoare de articole pentru casă.