Casa Convenienza by Casa Magica Design și Solmar se alătură Fashion House Outlet Centre București. Renumitul furnizor italian de mobilă și design, Casa Convenienza, a închiriat și deschis un magazin cu o suprafață de 557 de metri pătrați, iar Solmar Group a deschis un magazin multi-brand ce se va întinde pe o suprafață de 150 de metri pătrați. Portofoliul Fashion House Outlet Centre București se extinde sistematic, alte câteva magazine urmând se se deschidă în lunile următoare.
Cele două noi magazine aduc o îmbunătățire majoră a mixului de chiriași al proiectului. Magazinul outlet Casa Convenienza by Casa Magica Design oferă o combinație unică de piese de mobilă italiene și produse de designer pentru decorarea caselor, iar Solmar aduce brand-uri precum Parfois, Karren Millen, Promod, Benetton, Max Mara Weekend și Marina Rinaldi, toate având prețuri atractive, mai mici cu 30-70%, în fiecare zi.
Casa Convenienza este un concept de piese de mobilier lansat de Casa Magica Design – o companie de renume în cadrul sectorului de arhitectură și design, specializată pe soluții decorative premium, ce operează în România din 1998. Casa Convenienza se axează atât pe mobilă italiană premium cât și pe soluții de design pentru amenajările interioare. Noul magazin outlet Casa Convenienza by Casa Magica Design din Fashion House Outlet Centre București ocupă ocupă o suprafață de 557 metri pătrați și oferă clienților produse premium la prețuri atractive – cu 30% – 70% mai mici, în fiecare zi.
În același timp, Solmar Group, unul dintre cele mai importante grupuri de fashion active pe piața din România, a deschis un magazin multi-brand pe o suprafață de 150 de metri pătrați, amplasat lângă magazinul Desigual deja existent, aducând astfel la FASHION HOUSE Outlet Centre București o serie de mărci de fashion de renume: Parfois, Karren Millen, Promod, Jennifer, Cache Cache, Devred, MIM, Benetton, Modalfa, Grain de Malice, Max Mara Weekend, Marina Rinaldi si Yammay, având articole la fel de atractive ca celelalte prezente în centrul Outlet – la prețuri mai mici cu 30 – 70%, zi de zi.
„Fashion House Outlet Centre București, o destinație de cumpărături din ce în ce mai populară, înregistrează creșteri semnificative în indicii cheie de performanță, incluzând cheltuiala pe client, valoarea medie a unei tranzacții și rata de conversie. Printre altele, această creștere este un rezultat al eforturilor noastre spre crearea celui mai bun mix de chiriași ce se adresează nevoilor clienților români. Fără dubii, Casa Convenienza și outlet-ul multi-brand Solmar adaugă valoare mixului de chiriași al centrului nostru”, afirmă Brendon O’Reilly, Managing Director al grupului Fashion House.
În primul semestru al anului 2017, atât cifra de afaceri cât și cheltuiala pe client din cadrul Fashion House Outlet Centre București au crescut cu 12% comparativ cu aceeași perioadă a anului 2016. Alți indicatori importanți, precum rata de conversie (procentul vizitatorilor ce cumpără) și valoarea tranzacției medie, și-au menținut creșterea considerabilă cu o unitate – 5%, respectiv 6%.
„Ne bucurăm să le urăm celor de la Casa Convenienza și Solmar <<Bun venit!>> în Fashion House Outlet Centre București. Avem încredere că vom avea o colaborare de succes pentru toate părțile. Chiriașii primesc soluții excelente și dovedite pentru optimizarea stocurilor și obținerea profiturilor adiționale, iar în același timp, Fashion House Outlet Centre București poate oferi clienților alte brand-uri de calitate la un preț atractiv”, afirmă Sorin Ioan Blaga, General Manager al Liebrecht & wooD România și Retail Operations Director al companiei.
Deschis în 2008, Fashion House Outlet Centre București este primul centru outlet din România, localizat strategic lângă centura Bucureștiului, cu acces direct de pe autostrada A1. Cu o suprafață închiriabilă totală de 16.000 mp, este casa a aproximativ 70 de magazine, un foodcourt și o parcare pentru 2.150 de mașini.